  • 1. Data: 2013-01-31 22:17:14
    Temat: WTF ?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Drogi Użytkowniku!

    Wykryliśmy serie logowań z za granicy do Twojego konta internetowego iPKO.
    Do logowania użyto niepoprawnych haseł.
    W celu zapewnienia Ci maksymalnego bezpieczeństwa tymczasowo
    wstrzymaliśmy możliwość Internetowego dostępu do Twojego konta.
    Abyś mógł bezpiecznie odzyskać dostęp do swojego konta utworzyliśmy
    specjalny bezpieczny adres www.weryfikacja-ipko.cu.cc
    Po zalogowaniu nastąpi weryfikacja Twojej tożsamości która pozwoli Ci
    bezpiecznie odzyskać dostęp do Twojego rachunku.
    Z Poważaniem Mariusz Lichowicz
    Dział Intendentury i Monitoringu Banku PKO BP.
    -------------

    Żeby było zabawniej - nie mam i nigdy nie miałem tam konta (i-PKO)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-01-31 22:27:52
    Temat: Re: WTF ?
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2013-01-31 22:17, Waldek pisze:
> [...]
    > -------------
    >
    > Żeby było zabawniej - nie mam i nigdy nie miałem tam konta (i-PKO)

    Tez nie mam u nich konta.Po wpisaniu losowo wybranych znaków w pole
    login i hasło, wyświetliła się strona która m na celu wyłudzenie kodów
    jednorazowych ze zdrapki.
    Szukają frajerów.

    http://ipko-weryfikacja.site90.com/PKO/Serwis%20inte
    rnetowy%20iPKO.htm

  • 3. Data: 2013-01-31 22:29:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Żeby było zabawniej - nie mam i nigdy nie miałem tam konta (i-PKO)
    >
    > Pozdrawiam

    ostatnio kolega dostał informację od komornika, że zajęli jego konto (w
    PKO) za jakieś zaległe mandaty...tylko że on również nigdy tam konta nie
    miał ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-01-31 22:38:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Waldek <m...@n...dam> writes:

> [...]
    > -------------
    >
    > Żeby było zabawniej - nie mam i nigdy nie miałem tam konta (i-PKO)

    To sie phishing nazywa :)
    KJ

    Someone will try to honk your nose today.

  • 5. Data: 2013-01-31 22:42:23
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-01-31 22:29, RobertS pisze:

    > ostatnio kolega dostał informację od komornika, że zajęli jego konto (w
    > PKO) za jakieś zaległe mandaty...tylko że on również nigdy tam konta nie
    > miał ;-)

    He he ... sezon na jelenia ;)

    (envelope-from <a...@a...mghg.pl>)
    id 1U11C9-0007qv-6J; Thu, 31 Jan 2013 21:57:17 +0100

    inetnum: 79.110.192.0 - 79.110.207.255
    netname: Korbank-wroclaw-zoo
    descr: Korbank sp. z o.o.
    descr: ul. Nabycinska 19
    descr: Wroclaw
    country: PL
    org: ORG-Kszo3-RIPE

  • 6. Data: 2013-01-31 23:01:00
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
> [...]
    > -------------
    >
    > Żeby było zabawniej - nie mam i nigdy nie miałem tam konta (i-PKO)

    to "z za" granicy wzbudziło od razu moje zaufanie :)

  • 7. Data: 2013-01-31 23:15:39
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Waldek" <m...@n...dam> wrote in message
> [...]
    > -------------
    >
    > Żeby było zabawniej - nie mam i nigdy nie miałem tam konta (i-PKO)

    dzieki. Zaraz napisze bota i pośle im pare "kodów".
    Tak ze 100 milionów. Niech weryfikuja.

    george

  • 8. Data: 2013-01-31 23:31:08
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 31.01.2013 o 22:17 Waldek <m...@n...dam> pisze:

> [...]
    > -------------
    >
    > Żeby było zabawniej - nie mam i nigdy nie miałem tam konta (i-PKO)

    Jacyś leszcze pisali tę stronę, w IE otwiera się poprawnie, tj. prosi o
    podanie loginu, hasła i kodów jednorazowych, ale już w Operze pokazuje się
    struktura katalogów, można podejrzeć to, co ludziki wpisują na stronie i
    wygląda na to, że niektórzy podają tam podają tam rzeczywiste dane do
    logowania!!!!
    Ma ktoś z Was konto w PKO BP i mógły to zgłosić do PKO, żeby zablokowali
    to coś?
    [sas]

  • 9. Data: 2013-02-01 00:09:42
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/31/2013 11:31 PM, [sas] wrote:

> [...]
    > dane do logowania!!!!
    > Ma ktoś z Was konto w PKO BP i mógły to zgłosić do PKO, żeby zablokowali

    Raczej/tez tu:

    http://www.registry.cu.cc/
    http://www.registry.cu.cc/abuse.php

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org

  • 10. Data: 2013-02-01 00:23:12
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 01.02.2013 o 00:09 Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> pisze:

    > Raczej/tez tu:
    >
    > http://www.registry.cu.cc/
    > http://www.registry.cu.cc/abuse.php

    dzięki za info, zgłosiłem pod drugi adres. niestety, czas reakcji do 24 h.
    [sas]