  • 1. Data: 2013-01-31 17:47:55
    Temat: Polbank przemalowany już na żółto, co nie zmiania faktu, że to dalej Półbank
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dzisiaj z wpłatomatu musiałem skorzystać. Miałem akurat po drodze i mam
    do kk funkcję debetową. Co z tego. Bankomat po wpłacie poinformował mnie,
    że nie może wydrukować potwierdzenia "ok pomyślałem, zaryzykuję, bo mi
    się spieszy". I co? Kliknął, że "tak idź dalej" i to wszystko, bo według
    niego to już było koniec i zero wyboru konta na które chcę wpłacić.
    Pieniędzy na koncie oczywiście nie ma, bo poszło na rachunek kk. Bankomat
    ładnie też już na żółto popaćkany i Rajfi się wszędzie gdzie się da
    przyklejony ale co z tego jak stary dobry Półbank trzyma się dzielnie i
    ani myśli abdykować. Co za ograniczone możliwości przewidywania muszą
    mieć projektanci tych systemów, żeby nie móc przewidzieć awarii drukarki
    w bankomacie? No ale Półbank to Półbank, nie ma to tam to.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-02-01 10:31:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" kee77r$5mt$...@n...news.atman.pl

    > ani myśli abdykować. Co za ograniczone możliwości przewidywania muszą
    > mieć projektanci tych systemów, żeby nie móc przewidzieć awarii drukarki
    > w bankomacie? No ale Półbank to Półbank, nie ma to tam to.

    A jakie Ty masz możliwości przewidywania? -- skoro korzystasz
    z usług złamania Półbanku Rajfim... Toż wiadomo było od samego
    początku tej fuzji, że efektem tej kopulacji może być potworek,
    którego nikt nie opanuje. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-02-01 20:27:14
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    > mieć projektanci tych systemów, żeby nie móc przewidzieć awarii drukarki
    > w bankomacie? No ale Półbank to Półbank, nie ma to tam to.

    jakoś nie dają rady dwóch systemów połączyć
    dalej dwa panki, więc teraz faktycznie to półbanki

    erator/

  • 4. Data: 2013-02-01 22:17:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" keh4uf$9ng$...@n...task.gda.pl

    bankomacie? No ale Półbank to Półbank, nie ma to tam

    > jakoś nie dają rady dwóch systemów połączyć
    > dalej dwa panki, więc teraz faktycznie to półbanki

    Półbank złamany Rajfim to PółRajfi. ;)

    Jeśli ktoś z ,,obcych'' uważa, że jestem niemiły, niech zastanowi
    się nad tym, że bank jest jednak instytucją, której ludzie powinni
    ufać... Nawet funkcjonowało kiedyś powiedzenie: ,,pewne jak w banku''.

    Najwyraźniej nie tylko pieniądze ulegają dewaluacji, ale także moralność...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'