  • 1. Data: 2013-01-31 13:06:11
    Temat: [Inteligo] Idiotyzm w tabeli opłat
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    W TOiP inteligo mamy coś takiego:

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Wydanie karty:
    Jednorazowo
    - Pierwsza i każda kolejna karta wydana do rachunku głównego 0
    - Pierwsza i każda kolejna karta wydana do innych rachunków 5
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 2. Data: 2013-01-31 22:03:06
    Temat: Re: [Inteligo] Idiotyzm w tabeli opłat
    Od: TrzyLinie <t...@k...o2.pl>

    W dniu 2013-01-31 13:06, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > - Pierwsza i każda kolejna karta wydana do rachunku głównego 0
    > - Pierwsza i każda kolejna karta wydana do innych rachunków 5

    Co w tym idiotycznego? Bank zniechęca do używania kart do rachunków
    nie-głównych i tyle.

    --
    TrzyLinie

  • 3. Data: 2013-01-31 22:37:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    TrzyLinie <t...@k...o2.pl> writes:

    > Co w tym idiotycznego? Bank zniechęca do używania kart do rachunków
    > nie-głównych i tyle.

    No właśnie. Więc np. próba separacji operacji kartowych od innych jest ...
    nieco utrudniona. Ponadto nie wiem czy teraz też, ale kiedyś pieniądze z
    lokat mogły trafić _tylko_ na główne konto.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 4. Data: 2013-02-01 18:54:21
    Od: mac <m...@a...pl>

    W dniu 2013-01-31 22:37, Kamil Jońca pisze:

    > No właśnie. Więc np. próba separacji operacji kartowych od innych jest ...
    > nieco utrudniona. Ponadto nie wiem czy teraz też, ale kiedyś pieniądze z
    > lokat mogły trafić _tylko_ na główne konto.

    nie pamietam jak pieniadze z lokat ale operacje kartowe mozna jak
    najbardziej odseparowac od innych

    zalozyc subkonto i tam przelewac np wynagrodzenie a glowne zostawic dla
    karty tylko

    m.