  • 1. Data: 2013-01-31 18:35:35
    Temat: Alior
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Witam,
    Może mi ktoś pomóc i oświecić dlaczego Alior nagle zaczął mi pobierać
    opłatę na konto 8 zł, gdy dotychczas było za darmo?
    To nie jest moje konto główne więc nie śledzę zmian ale nie miałem
    żadnych informacji o takowych zmianach (żadnych telefonów,
    korespondencji itp...)
    piona

  • 2. Data: 2013-01-31 18:41:14
    Temat: Re: Alior
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 18:35:35 UTC+1 użytkownik Piona napisał:
    > To nie jest moje konto główne więc...

    ... więc bank postanowił kroić takich klientów informując ich o tym wiadomością w
    systemie transakcyjnym kilka miesięcy temu. Po tym wysłał pewnie 10 reklam/ofert więc
    wiadomość Ci umknęła... i o to chodziło.

  • 3. Data: 2013-01-31 19:29:07
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2013-01-31 18:41, g...@g...com pisze:

    > ... więc bank postanowił kroić takich klientów informując ich o tym wiadomością w
    systemie transakcyjnym kilka miesięcy temu. Po tym wysłał pewnie 10 reklam/ofert więc
    wiadomość Ci umknęła... i o to chodziło.

    Zatem jutro zamknę konto i poszukam jakiegoś normalniejszego banku, bo
    nie lubię jak się mnie okrada...
    piona

  • 4. Data: 2013-01-31 20:13:59
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Piona" <e...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Zatem jutro zamknę konto i poszukam jakiegoś normalniejszego banku, bo nie
    > lubię jak się mnie okrada...
    > piona

    alez oni cie nie okradli, po prostu wykorzystali twoje lenistwo, boś nie
    sledzil co sie dzieje na rachunkach.

  • 5. Data: 2013-01-31 21:05:10
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2013-01-31 20:13, darkblue pisze:
    > Użytkownik "Piona" <e...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > alez oni cie nie okradli, po prostu wykorzystali twoje lenistwo, boś nie
    > sledzil co sie dzieje na rachunkach.

    Moim skromnym zdaniem nie zmienia się warunków bez informowania drugiej
    strony. Umowę o rachunek podpisywałem więc takie zmiany powinny odbywać
    się pisemnie.
    W ten sposób można sonie narzucić opłatę 1000 zł i potem tylko czekać na
    tych, którzy wśród spamu nie wyłowią wiadomości o zmianie....
    piona

    --
    www.piona.konto.pl
    Moja strona :)

  • 6. Data: 2013-01-31 21:25:28
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 21:05:10 UTC+1 użytkownik Piona napisał:

    > Moim skromnym zdaniem nie zmienia się warunków bez informowania drugiej
    >
    > strony. Umowę o rachunek podpisywałem więc takie zmiany powinny odbywać
    >
    > się pisemnie.

    Moim skromnym zdaniem jak się coś podpisało, to należało się wcześniej z tym bodaj
    pobieżnie zapoznać.

    > W ten sposób można sonie narzucić opłatę 1000 zł i potem tylko czekać na
    >
    > tych, którzy wśród spamu nie wyłowią wiadomości o zmianie....

    To (i wiele innych rzeczy) było możliwe jeszcze kilkanaście lat temu. Teraz już nie

  • 7. Data: 2013-01-31 21:43:04
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2013-01-31 21:25, eisenberg pisze:
    > Moim skromnym zdaniem jak się coś podpisało, to należało się wcześniej z tym bodaj
    pobieżnie zapoznać.

    Umowę rachunku podpisywałem w 2010 roku. Do tej pory takich opłat nie
    było. W umowie także nie ma wzmianki o żadnej opłacie stałej....
    piona

  • 8. Data: 2013-01-31 22:07:37
    Od: W <w...@w...pl>

    Piona wystukał, co następuje:

    > Umowę rachunku podpisywałem w 2010 roku. Do tej pory takich opłat nie
    > było. W umowie także nie ma wzmianki o żadnej opłacie stałej....
    > piona

    A czy umowa *gwarantowała* Ci powiadomienie o zmianie w TOiP na papierze
    pocztą? Bo o ile regulamin się nie zmienia tak o zmianach opłat to
    najczęściej informują drogą elektroniczną... i to nie tylko w Aliorze (w
    takim ING papiura z informacją o zmianie opłat nie widziałem już od dobrych
    kilku lat)

  • 9. Data: 2013-02-01 08:57:11
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-31 20:13, darkblue pisze:

    > alez oni cie nie okradli, po prostu wykorzystali twoje lenistwo, boś nie
    > sledzil co sie dzieje na rachunkach.

    To jest świadome działanie w celu...
    Mam zacytować formułkę. Dobrze by było żeby sobie "marketingi" wyryli na
    łbach bo formułka jest szeroka.
    Nawet nie mają pojęcia jak pięknie ich obejmuje

  • 10. Data: 2013-02-01 20:28:30
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    > informacji o takowych zmianach (żadnych telefonów, korespondencji itp...)

    swego czasu to samo zrobił polbank
    ale można telefonicznie zmienić pakiet i nie mieć opłaty

    ogromny minus dla aliora za tak hamskie zagranie

    erator/