  • 11. Data: 2008-03-22 12:09:20
    Temat: Re: WOW! Ruszyło iPKO
    Od: "jack" <...@...pl>

    > i po co byla przygoda z Inteligo???

    To dowod kompletnego idiotyzmu marketingu tego banku.
    moim zdaniem liczyli na szybkainformatyzacje z
    systemem centralnym online i integracje z inteligo, ktore pracuje na
    niezaleznej odziedziczonej platformie.
    Tylko sie przeliczyli, to podobnie jak z komputeryzacja ZUS - pierwsze
    wzmienki o wprowadzaniu systemu centralnego online w pko pchodza z ok. 2002.

    Powstal balagan.

  • 12. Data: 2008-03-22 14:11:42
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A tak na prawdę to tylko usluga dodatkowa do konta w PKO. I tak było w
    > sumie zawsze.

    ale przed Twoim "zawsze" bylo e-PKO BP do 2004 roku i nie bylo to usluga, a
    specjalnym oddzialem i bylo to wtedy jedno z lepszych kont i na dodatek z
    tokenem a nie jakimis zdrapkami,
    chybionym ruchem bylo usmiercenie go i ponad 20tys kont

    wesolych :)

  • 13. Data: 2008-03-22 17:19:14
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    jack pisze:

> [...]
    > wzmienki o wprowadzaniu systemu centralnego online w pko pchodza z ok. 2002.

    Inteligo to sukces, PKO wcale się go nie pozbywa. To nie był idiotyzm to
    była doskonała inwestycja.

    Chodzi o wyraźnie rozróżnienie nazw bo klientom myliło się Inteligo z
    PKO Inteligo a to zupełnie inne oferty i nie mają ze sobą nic wspólnego
    oprócz właściciela. Dokładnie tak ja pisał ianus.

    Sebastian

  • 14. Data: 2008-03-23 20:15:35
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Sebastian pisze:

    > Inteligo to sukces, PKO wcale się go nie pozbywa. To nie był idiotyzm to
    > była doskonała inwestycja.

    Doskonała inwestycja, bo nie zapominajmy, że pierwotnie rachunki w
    ofercie pod nazwą Inteligo były prowadzone przez Bankgesellschaft
    Berlin, od którego PKO BP odkupił całą platformę razem z klientami.

    K.

  • 15. Data: 2008-03-24 11:51:57
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > mBank to konto z subkontami - zreszta tam to mozna miec spokojnie
    > conajmniej 10 kont (4 emax, 4 emax+, ekonto i izzy)

    Po co aż tyle? "Oscylator" jakiś czy co ? ;-)

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 16. Data: 2008-03-24 14:00:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 24.03.2008 e-kran <e...@o...pl> napisał/a:

    [...]

    > Po co aż tyle? "Oscylator" jakiś czy co ? ;-)

    Co do emax+:
    1. Z 4 kont możesz wypłacić sumarycznie x4 (z każdego 1x).
    2. Możesz uniknąć podatku belki, rozdzielając odpowiednio oszczędności.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2008-03-24 14:24:06
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    > 2. Możesz uniknąć podatku belki, rozdzielając odpowiednio oszczędności.

    Bez przesady z tym unikaniem...
    Co najwyżej możesz zaoszczędzić ze 2 złote odpowiednio układając kasę na 4
    emaxplusach zamiast na jednym.

    JS

  • 18. Data: 2008-03-24 18:55:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 24.03.2008 ianus <U...@o...pl> napisał/a:

    [...]

    > Bez przesady z tym unikaniem...
    > Co najwyżej możesz zaoszczędzić ze 2 złote odpowiednio układając kasę na 4
    > emaxplusach zamiast na jednym.

    W skali rocznej, to już zawsze "ze 24 zł" więcej. :)
    Dla jednych mało, dla innych dużo. _Mnie_ osobiście sie nie chce w to
    bawić, podobnie jak nie chce mi się bawić w szukanie bezpłatnych kont.
    Ale są różni ludzie. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl