  • 1. Data: 2008-03-21 06:38:37
    Temat: Betatesty Monetto ruszyly
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    W porownaniu do kokosa to jest duzo bezpieczniej.
    Ciekawy system scoringowy pozyczkobiorcow.

    Napewno do wad nalezy zaliczyc iz w momencie oferowanie pozyczki
    trzeba miec srodki na subkoncie w monetto (oczywiscie nieoprocentowane:)

    Co ciekawe weryfikacji w BIG poddaja sie pozyczkodawcy :)

    DO zalozenia konta pozyczkodawcy trzeba zweryfikowac sie z BIG
    dokonac przelwu na 9zl rozliczanych potem w prowizjach.
    Oraz wyslac skan dowodu mozna w PDF lub faksem.

    Maja konto w mbanku ale kwota nie pojawia sie online :)
    Wyglada niezle ale zobaczymy jak sie rozwinie gdy ruszy komercyjnie.

    W kwesti podatkow pozyczkodawcy maja zaplacic podatek w PIT-38
    ryczalt 19% od odsetek.

    --
    Portal edukacyjny - http://madre.inwestowanie.org.pl/

  • 2. Data: 2008-03-21 21:17:08
    Temat: Re: Betatesty Monetto ruszyly
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 21 Mar 2008 07:38:37 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > W porownaniu do kokosa to jest duzo bezpieczniej. Ciekawy system
    > scoringowy pozyczkobiorcow. (...)

    Mnie ciekawi taka sprawa. Trąbią wszędzie, że nie będzie można dużych
    kwot pożyczać, więc nie ma się czego obawiać, ale jednak jakieś tam będą
    - i co w tym wypadku z windykacją? Bo o tym jakoś nikt nie wspomina. Czy
    to będzie model idealny, powiązany z naszą klasą, gdzie windykacja
    potrzebna nie jest.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-03-21 21:19:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Mar, 22:17, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    > - i co w tym wypadku z windykacją? Bo o tym jakoś nikt nie wspomina. Czy
    > to będzie model idealny, powiązany z naszą klasą, gdzie windykacja

    Windykacje tez zapewne przeprowadzana wlasnymi silami korzystajacych z
    portalu ;)

  • 4. Data: 2008-03-22 11:40:06
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 21 Mar, 22:19, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Windykacje tez zapewne przeprowadzana wlasnymi silami korzystajacych z
    > portalu ;)

    Z ciekawości chciałem się zarejestrować. Wpisałem personalia, adres
    emaliowy i miałem czekać na link aktywacyjny, który nie nadszedł do
    tej pory na skrzynkę ( w spamach też nie ma śladu). Próbowałem się
    zalogować, ale się bez aktywacji nie da, system informuje, że konto
    jest nieaktywne. Po świętach będę krzyczał p...@m...pl
    Pozdrawiam świątecznie :)

  • 5. Data: 2008-03-25 07:12:46
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:

> [...]
    > - i co w tym wypadku z windykacją? Bo o tym jakoś nikt nie wspomina. Czy
    > to będzie model idealny, powiązany z naszą klasą, gdzie windykacja

    Mozesz se wynajac windykatorow 15% odzyskanej kwoty dla malych kwot.

    --
    Portal edukacyjny - http://madre.inwestowanie.org.pl/