  • 1. Data: 2008-03-21 08:47:54
    Temat: WOW! Ruszyło iPKO
    Od: Grzexs <g...@u...o2.pl>

    A dziś po raz pierwszy ujrzałem nowy design PKO Inteligo, czyli iPKO.
    Całkiem, całkiem...

    Grzexs

  • 2. Data: 2008-03-21 08:52:07
    Temat: Re: WOW! Ruszyło iPKO
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Mar, 09:47, Grzexs <g...@u...o2.pl> wrote:
    > A dziś po raz pierwszy ujrzałem nowy design PKO Inteligo, czyli iPKO.
    > Całkiem, całkiem...

    A TOiP ?;)

  • 3. Data: 2008-03-21 11:40:13
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    krzysztofsf pisze:

    > A TOiP ?;)

    PKO wyraźnie pisało w zapowiedziach, że zmiana to:
    - nowy wygląd
    - skuteczniejsza promocja produktów banku
    - zwiększenie funkcjonalności o podgląd karty kredytowe

    Puki nie zacznie się masowy odpływ klientów to nie warto zmieniać TOiP.
    Patrząc na tłumy kłębiące się w oddziałach szybko to nie nastąpi.

    Sebastian

  • 4. Data: 2008-03-21 17:26:55
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Sebastian pisze:

> [...]
    >
    > Puki nie zacznie się masowy odpływ klientów to nie warto zmieniać TOiP.
    > Patrząc na tłumy kłębiące się w oddziałach szybko to nie nastąpi.

    Uaktualnienie.
    Dzisiaj po południu w TVN24:
    Zmiana nazwy jest po to żeby wyraźnie oddzielić PKO od Inteligo.
    Inteligo ma konkurować z mBankiem, ING Direct itp. Tandem PKO i iPKO
    skierowany jest do innej grupy klientów, bardziej tradycyjnych, gotowych
    zapłać za obsługę do jakiej są przyzwyczajeni.

    Sebastian

  • 5. Data: 2008-03-21 19:12:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Mar, 18:26, Sebastian <n...@n...com> wrote:

    > Inteligo ma konkurować z mBankiem, ING Direct itp.

    Nie ma sprawy, zrobia naprawde darmowe z bezplatnymi przelewami, to
    zaloze u nich 7-e konto ;)

  • 6. Data: 2008-03-22 00:41:26
    Od: Łukasz 'mistrzu' Jabłoński <m...@w...wsinf.edu.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Nie ma sprawy, zrobia naprawde darmowe z bezplatnymi przelewami, to
    > zaloze u nich 7-e konto ;)
    a gdzie masz pozostałe 5 ? bo 6 to to mbank

  • 7. Data: 2008-03-22 09:44:26
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]
    > ma konkurować z mBankiem, ING Direct itp. Tandem PKO i iPKO skierowany
    > jest do innej grupy klientów, bardziej tradycyjnych, gotowych zapłać za

    i po co byla przygoda z Inteligo???
    tak dla przypomnienia, PKOBP mialo na poczatku swoj oddzial internetowy
    e-PKOBP , ktorego usmiercili, a byl swietny
    potem migracja do Inteligo (ja sie wylamalem i zamknalem e-PKOBP w ostatnich
    jego dniach) a teraz znowu budowanie iPKO

  • 8. Data: 2008-03-22 09:52:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Mar, 01:41, Łukasz 'mistrzu' Jabłoński
    <m...@w...wsinf.edu.pl> wrote:

    > a gdzie masz pozostałe 5 ? bo 6 to to mbank

    mBank to konto z subkontami - zreszta tam to mozna miec spokojnie
    conajmniej 10 kont (4 emax, 4 emax+, ekonto i izzy)

  • 9. Data: 2008-03-22 09:55:38
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > potem migracja do Inteligo (ja sie wylamalem i zamknalem e-PKOBP w
    > ostatnich jego dniach) a teraz znowu budowanie iPKO

    iPKO to przecież nie jest żaden nowy bank internetowy czy klon PKO - to
    tylko dostęp internetowy do np. superkonta - takie coś ma każdy (prawie
    każdy) klasyczny bank. A nazwa to sprawa drugorzędna. Co najwyżej można
    uznać, że trochę nietrafione było nazywanie tego rzez jakiś czas "PKO
    Inteligo". Narobiło to tylko zamieszania. A tak na prawdę to tylko usluga
    dodatkowa do konta w PKO. I tak było w sumie zawsze.

    JS

  • 10. Data: 2008-03-22 10:03:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Mar, 10:52, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > mBank to konto z subkontami - zreszta tam to mozna miec spokojnie
    > conajmniej 10 kont (4 emax, 4 emax+, ekonto i izzy)

    Traktujac mBankowe jako pojedyncze, to nie mam w ING, BOS i Lukasie ;)