  • 51. Data: 2014-11-04 16:55:30
    Temat: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:m...@i...localdomain...
    "az.anonim" <m...@g...com> writes:

    >Nie ma czegoś takiego jak "operator karty". Jest wystawca karty
    >(zwykle
    >bank) oraz agent karciany (często także bank itp). Generalnie,
    >pozycja
    >wystawcy karty jest korzystniejsza niż sprzedawcy i jego agenta.

    Czekaj, a Visa i MasterCard to co sa ?

    >Aczkolwiek z tym skanem to nietypowa sprawa, skąd sprzedawca znał
    >Twoje
    >dane i jakie dane to były? Imię i nazwisko, adres?

    Zazwyczaj daje sie z kurierem umowic telefonicznie na inny adres
    dostawy, a telefon do karty przypisany nie jest :-)
    Ale to zawsze jakis slad.

    J.

  • 52. Data: 2014-11-11 14:51:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Dlaczego mieliby wpasc ?

    Bo ich "skorelują".
    Chyba że nie zrobią tego dużo, ale to chyba optymistyczne założenie.

    > Owszem, jakby sie komus chcialo, to moze by i po nitce do klebka
    > doszedl ... albo chlopaki maja troche rozumu i nie dojdzie ...

    Jeśli mają rozum to nie robią tego w sposób absurdalny.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 53. Data: 2014-11-11 14:54:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Czekaj, a Visa i MasterCard to co sa ?

    Zależy w jakim sensie. Ale tu chodzi raczej o organizację, której banki
    itp. są członkami.

    > Zazwyczaj daje sie z kurierem umowic telefonicznie na inny adres
    > dostawy, a telefon do karty przypisany nie jest :-)

    No tak, ale adres (zakładam że poprawny) trzeba jakoś wykombinować.
    --
    Krzysztof Hałasa