  • Data: 2002-02-13 16:25:41
    Temat: WBK - nie wykonują zleceń
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    W tym tygodniu dwukrotnie zlecałem przez internet wykonanie przelewu z
    mojego konta, raz był to przelew bez wpisywania daty, zleciłem go
    wieczorem, drugi raz był to przelew z przyszłą datą. Obydwa nie
    zostały wykonane. Za pierwszym razem pomyślałem, że być może zrobiłem
    coś nie tak, więc powtórzyłem dyspozycję wczoraj (przelew z dzisiejszą
    datą) i znowu nic. Stan konta niezmieniony, w historii nic o tym nie
    ma. Na rachunku jest wystarczająca ilość środków (na jeden z tych
    przelewów).

    Dziś zlecę ten przelew po raz kolejny i jeżeli nie pójdzie, będę
    składał reklamację wraz z wnioskiem o odszkodowanie (w piątek muszę
    spłacić kartę, do tego czasu pieniądze muszą się pojawić w
    Multibanku).

    Czy ktoś może mi powiedzieć, jak taka reklamacja powinna wyglądać i
    gdzie ją kierować (oddział, centrala etc)?

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl