  • 1. Data: 2002-04-23 08:08:00
    Temat: WAP w mBanku zdjecie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Witam. Czy ktos moglby mi na priva podeslac zdjecie ekranu powitalnego +
    dalsze ekrany WAPowskiej czesc mBanku??? (szczegolnie zalezy mi na tym
    pierwszym)???

    Z gory dziekuje!!!

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-23 13:09:29
    Temat: Re: WAP w mBanku zdjecie
    Od: "boa" <a...@n...poczta.fm>

    > Witam. Czy ktos moglby mi na priva podeslac zdjecie ekranu powitalnego +
    > dalsze ekrany WAPowskiej czesc mBanku??? (szczegolnie zalezy mi na tym
    > pierwszym)???

    co chcemy zalozyc jakas fuckstrone ?

  • 3. Data: 2002-04-23 18:23:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > co chcemy zalozyc jakas fuckstrone ?

    Oj od razu... :) Na moim Eryku cos nie chce dzialac.
    Ale juz mam:
    http://www.gsmonline.pl/articles/?link=show_details.
    php?id=27

    :) (dzieki Karol za przeslanie :)

    Oprocz opisu kanalu WAP wsadze male zdjecie jak to wyglada - i tyle