  • 1. Data: 2002-04-23 05:38:17
    Temat: Multibank - Brawo
    Od: "Fish" <f...@p...pl>

    Zobaczcie sami część transakcyjną :-)

  • 2. Data: 2002-04-23 06:00:21
    Temat: Re: Multibank - Brawo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zobaczcie sami część transakcyjną :-)

    O kurde. Przelewy zagrniaczne...
    Przelewy do ZUS (huh wypelniony moimi danymi!!!) :)
    MultiPlan i jakies WWJ
    Zlecenia stale (wyglada jakby dzialalo!!!)
    Karta internetowa chyba byla juz???
    Polecenie zaplaty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) (Przykro nam, usługa jest w tej
    chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie. Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z
    Centrum Obsługi Telefonicznej...)
    Uff - ale historia rachunku i blokady sa w taki dziwny sposob (znaczy jak
    raz sie zobaczy to jest juz ok)
    Jeeeezu :) Fajne bedzie

  • 3. Data: 2002-04-23 06:03:09
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Fish,

    Tuesday, April 23, 2002, 7:38:17 AM, you wrote:

    F> Zobaczcie sami czę?ć transakcyjn? :-)

    Jak dla mnie porazka. Po wybraniu rachunku nie ma dostepnej np.
    historii i blokad, trzeba ponownie przejsc na "rachunki" i dopiero tam
    wybrac to co nam trzeba. Fajna rzecz to to, ze dla zadanego okresu
    historii podaje sume uznan i obciazen rachunku. Nie wiem tez co to
    jest WWJ, u mnie jest to nieaktywne.
    Niezle jest tez menu przelewow - wszytko w jednym miejscu.
    To tyle na goraco.

    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 4. Data: 2002-04-23 06:04:56
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Fish" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Zobaczcie sami część transakcyjną :-)

    Ja piórkuję...
    Jest już opcja: Polecenia Zapłaty -na razie pojawia siś: Błąd - Przykro nam,
    usługa jest w tej chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej
    Mam nadzieje, że odpalą to szybciej niż kiedyś mówili na forum mbanku
    (jesień)

    Tylko co to jest WWJ i MultiPlan???
    Ale ogólnie to duży plus! Bardzo duży plus.

    --
    Pozdr,
    Paul

    Idę teraz dokładnie obejrzeć.

  • 5. Data: 2002-04-23 06:06:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No super (juz nie chce uzywac slowa nielubianego na liscie i przez prof
    Miodka ;)
    Ciekawe co to jest to przelewy zagraniczne? Znaczy sie bede mogl przelewac
    sobie ase za granice normalnie?!?!
    To moze i rachunki walutowe beda i to cholerne przewalutowanie :)
    Polecenie zaplaty... :) Ciekawe ile bedzie kosztowac

    OOOOOOO :)
    Ale zlikwidowali mozliwosc edycji nadawcy jak w mBanku :(
    Szkoda ze sobie nie porobilem wczesniej definicji - bo w starych nic nie
    ruszyli :)))

    He, he - znowu nikt nic nie wie.

    ale po prostu przytkalo mnie

  • 6. Data: 2002-04-23 06:09:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tylko co to jest WWJ i MultiPlan???
    > Ale ogólnie to duży plus! Bardzo duży plus.

    Moze to te dwa hipoteczne produkty co tak na Bankierze sie chwala???

  • 7. Data: 2002-04-23 06:10:57
    Temat: Re[2]: Multibank - Brawo
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello AMRA,

    Tuesday, April 23, 2002, 8:00:21 AM, you wrote:

    A> Uff - ale historia rachunku i blokady sa w taki dziwny sposob (znaczy jak
    A> raz sie zobaczy to jest juz ok)

    Dla mnie to wlasnie nie jest ok. Uwazam ze po wyborze rachunku
    powinny byc dostepne wszystkie opcje go dotyczace a nie lazenie gdzies
    i szukanie.

    A> Jeeeezu :) Fajne bedzie

    No ciekawe o co chodzi z tymi przelewami zagranicznymi. Ale imho to
    zbyt piekne zeby bylo prawdziwe - polski WU by padl :))

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 8. Data: 2002-04-23 06:11:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > wybrac to co nam trzeba. Fajna rzecz to to, ze dla zadanego okresu
    > historii podaje sume uznan i obciazen rachunku. Nie wiem tez co to

    No troche sie nalazilem zeby to znalezc. Ale teraz w sumie 3 klikniecia
    achunki->check box-> rachunek i juz :) wiec chyba lepiej nawet niz w mBanku.
    Trzeba sie przyzwyczaic - chociaz... juz myslalem, ze o tym zapomnieli :)

  • 9. Data: 2002-04-23 06:14:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    PRZELEWY ZAGRNIACZNE :)

    Z pomocy:

    Wpisz pełną nazwę banku odbiorcy oraz wszystkie posiadane przez Ciebie dane
    dodatkowe: adres banku, jego kod SWIFT oraz jeden z numerów narodowego kodu
    clearingowego jak np. AT, BLZ, Sort Code, FedWire, ABI CAB.

    Wybierz stronę transakcji, która pokrywa opłaty i prowizje banków biorących
    udział w realizacji przelewu.
    Opcja ODBIORCA - wszystkie koszty bankowe opłaca odbiorca przekazu (w
    trakcie realizacji przelewu banki zagraniczne biorące udział w transakcji
    mają prawo obciążyć kwotę przelewu swoimi kosztami).
    Opcja ZLECENIODAWCA - wszystkie koszty są pokrywane przez Ciebie.
    Opcja ODBIORCA I ZLECENIODAWCA - koszty bankowe dzielone są stronami, tzn.
    zleceniodawca pokrywa koszty MultiBanku, odbiorca pokrywa koszty banków
    zagranicznych.

    Kwotę przelewu wpisz używając przecinka jako separatora pomiędzy kwotą w
    walucie i jej częścią dziesiętną. Cyfry wpisz w sposób ciągły, nie używaj
    spacji do oddzielania, np. 11125,50.
    Określ walutę przelewu wybierając z listy odpowiedni kod waluty.

    Duzo walut jest czeska korona, forint - ale chyba slowackiej ne ma :)

    Zaznacz sposób przedstawienia dokumentów, będących podstawą Twojej
    płatności.

    Wybierając opcję ZOBOWIĄZANIE DO DOSTARCZENIA DOKUMENTÓW składasz
    oświadczenie:
    "Oświadczam, że z powodu rozliczenia się w formie elektronicznej nie mogę
    przedłożyć oryginalnych dokumentów (dot. również zezwoleń dewizowych),
    będących podstawą mojej płatności, tym samym zobowiązuję się do dostarczenia
    ich niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 miesięcy od daty dokonania
    płatności/transferu. Na żądanie Banku dokumenty te prześlę również faxem."
    Dotyczy osób fizycznych i jednostek organizacyjnych, kiedy płatność/transfer
    przekracza równowartość 20 000 EUR, przeliczonych po kursie średnim NBP na
    dzień dzisiejszy.

    Wybierając opcję DOKUMENTY NA ŻĄDANIE BANKU składasz oświadczenia:
    1. "Oświadczam, że moja płatność/transfer nie przekracza równowartości 20
    000 EUR, przeliczonych po kursie średnim NBP na dzień dzisiejszy i nie
    wymaga zezwolenia dewizowego. Tym samym zobowiązuję się do przedstawienia
    dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia kontroli dewizowej na żądanie
    Banku. Na żądanie Banku dokumenty te prześlę również faxem."
    Dotyczy osób fizycznych i jednostek organizacyjnych.
    2. "Oświadczam, że płatność nie jest związana z działalnością gospodarczą
    lub wykonywanym wolnym zawodem."
    Dotyczy osób fizycznych rozliczających się w kraju w walucie obcej z
    rezydentami.

    Wybierz rodzaj dokumentów będących podstawą Twojego przelewu, np. faktura,
    faktura proforma, kontrakt i in.

    Zaznacz, czy chcesz, aby Bank przysłał Ci dokument potwierdzający wykonanie
    przelewu zagranicznego.

    Kolory w p[omocy troche KBankowe :)

    Ho, ho, ho - no to teraz jak ktos chce normalnie robic przelewy to do
    Multi - ciekaw jestem jak z oplatami bedzie

  • 10. Data: 2002-04-23 06:18:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Moze to te dwa hipoteczne produkty co tak na Bankierze sie chwala???

    Tak

    Maciej