  • 1. Data: 2015-04-02 11:27:28
    Temat: W związku z biegunką podwyżek....
    Od: Marvin <n...@s...com>

    Chciałem zapytać szanowne gremium o to gdzie przenieść syna, lat 19, z
    Tele-Debile (Sync). Bo on konto chce mieć, kartę mieć musi, natomiast
    nie zarabia i nie wydaje tyle aby robić jakieś obroty. Reasumując konto
    z kartą za zero złotych, czy jeszcze jakieś jest? Może w wariancie <26?

    Marvin

  • 2. Data: 2015-04-02 12:13:01
    Temat: Re: W związku z biegunką podwyżek....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marvin" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >natomiast nie zarabia i nie wydaje tyle aby robić jakieś obroty.
    >Reasumując konto z kartą za zero złotych, czy jeszcze jakieś jest?

    No wlasnie - dla mlodych sa znizki.

    http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-do-kont/ka
    rty-visa-30/karta-visa-electron-30-karta-do-konta.ht
    ml

    Ale nie trzeba miec 19 lat

    http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-do-kont/ka
    rta-visa-sol/visa-sol.html
    http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-do-kont/ka
    rta-mastercard-payback/karta-mastercard-payback.html

    Uwaga na rozne zestawy bezplatnych bankomatow ..

    J.

  • 3. Data: 2015-04-02 12:36:00
    Od: b...@o...pl

    W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 11:27:27 UTC+2 użytkownik Marvin napisał:
> [...]
    > nie zarabia i nie wydaje tyle aby robić jakieś obroty. Reasumując konto
    > z kartą za zero złotych, czy jeszcze jakieś jest? Może w wariancie <26?

    Może Konto 360° Student w Millennium?
    Wystarcza jednak płatność bezgotówkowa na dowolną kwotę i karta jest
    bezpłatna. Wpływów nie wymagają.

  • 4. Data: 2015-04-02 12:38:06
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > nie zarabia i nie wydaje tyle aby robić jakieś obroty. Reasumując konto
    > z kartą za zero złotych, czy jeszcze jakieś jest? Może w wariancie <26?

    A może Konto 360° Student w Millennium?
    Wystarczy jedna płatność bezgotówkowa na dowolną kwotę by karta była
    bezpłatna. Wpływów nie wymagają.

  • 5. Data: 2015-04-02 12:50:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >natomiast nie zarabia i nie wydaje tyle aby robić jakieś obroty.
    >Reasumując konto z kartą za zero złotych, czy jeszcze jakieś jest?

    A propos - wlasnie dzwonil city z oferta karty dozywotnio bezplatnej.
    Ale kredytowka i syn wymogow raczej nie spelnia ...

    J.

  • 6. Data: 2015-04-02 13:03:28
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2015-04-02 o 12:38, b...@o...pl pisze:

    > A może Konto 360° Student w Millennium?
    > Wystarczy jedna płatność bezgotówkowa na dowolną kwotę by karta była
    > bezpłatna. Wpływów nie wymagają.

    Dziękuję za wszystkie propozycję. Przyjrzę się.

  • 7. Data: 2015-04-02 20:08:08
    Od: ls <l...@w...pl>

> [...]
    > nie zarabia i nie wydaje tyle aby robić jakieś obroty. Reasumując konto
    > z kartą za zero złotych, czy jeszcze jakieś jest? Może w wariancie <26?

    Smart
    BPH "Lubie to" (4 transakcje/mc)

    --
    pozdr.