  • 1. Data: 2015-04-01 17:11:33
    Temat: czy istnieje normalny nr stacjonarny do Orange Finanse?
    Od: n...@p...pl

    podają nienormalny nr skrócony +48(42)19300
    więc play zżera z głównych środków zamiast
    z promocyjnych. Szukam normalnego 9-cyfrowego
    krajowego nr stacjonarnego do tegoż "banku"

  • 2. Data: 2015-04-01 19:37:07
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2015-04-01 o 17:11, n...@p...pl pisze:
    > podają nienormalny nr skrócony +48(42)19300
    > więc play zżera z głównych środków zamiast
    > z promocyjnych. Szukam normalnego 9-cyfrowego
    > krajowego nr stacjonarnego do tegoż "banku"

    Spróbuj na mbankową mLinię, może przełączą do pomarańczowej komórki.

  • 3. Data: 2015-04-02 20:51:42
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Spróbuj na mbankową mLinię, może przełączą do pomarańczowej komórki.
    dodaj zera na koncu

  • 4. Data: 2015-04-06 23:05:21
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Dnia Thu, 2 Apr 2015 20:51:42 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > dodaj zera na koncu

    jesli numer 999, 998, 986 czy 997 jest aliasem do jakiegoś nr 9cyfrowego
    stacjonarnego, to pewnie nr skrócony 5cyfrowey też.
    Myślę, ze ta informacja jest do wydobycia.

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/