  • 1. Data: 2015-04-01 19:47:58
    Temat: Blik
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Takie pytanie ogólne - korzystacie?

    Teraz jak więcej banków się na to zdecydowało, to nawet jest szansa tym
    zapłacić. W Praktikerze wywołałem popłoch jako drugi klient w historii
    sklepu, który chciał tak zapłacić. Naprędce zwołane konsylium trzech pań +
    dwa terminale i się w końcu udało.

    Testuję w BZWBK, na razie jest za darmo. ING jest pazerny i chce 7zł
    miesięcznie od czerwca. Niby 200zł/mies. ma z opłaty zwalniać, ale ciekawe
    gdzie wyrobić taki obrót na tę chwilę, jeśli np. na kilkaset sklepów w
    Bielanach Wrocławskich Blika oferuje jeden (!).

    Wypłata z bankomatu bardzo wygodna, odpada ryzyko skimmingu, nie trzeba się
    szarpać z portfelem.

    Ktoś z was używał czeków Blik?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2015-04-01 20:49:05
    Temat: Re: Blik
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-04-01 o 19:47, Borys Pogoreło pisze:
    > Cześć,
    >
    > Takie pytanie ogólne - korzystacie?

    > Wypłata z bankomatu bardzo wygodna, odpada ryzyko skimmingu, nie trzeba się
    > szarpać z portfelem.

    wypłaciłem tak kasę z bankomatu = bez użycia karty, kod mbanku, wypłata
    w bankomacie Millennium

    fajne, bo debetówki z mBanku od dawna nie posiadam

    jak tak dalej pójdzie to karty staną się zupełnie niepotrzebne, kod z
    telefonu i po sprawie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-04-01 20:57:06
    Od: W <w...@w...pl>

    Borys Pogoreło wystukał, co następuje:

    > Takie pytanie ogólne - korzystacie?

    Nie...

> [...]
    > ciekawe gdzie wyrobić taki obrót na tę chwilę, jeśli np. na kilkaset
    > sklepów w Bielanach Wrocławskich Blika oferuje jeden (!).

    ...bo banki są pazerne. Taka sama opłata (ING) jak za kartę przy idiotycznie
    niskiej dostępności i możliwościach (zapłacimy jedynie w kraju a to i tak
    nie wszędzie) - niech się gonią.

    Już pomijając, że teoretycznie jako lokalny 'standard' gdzieniegdzie był
    promowany, jako ten, który miałby pozwolić obniżyć koszty. Niech się
    gonią^2!

  • 4. Data: 2015-04-02 00:22:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" 1...@4...net

    > Takie pytanie ogólne - korzystacie?

    Pobór ścienny z BZWBKKBSg.

    > Testuję w BZWBK, na razie jest za darmo. ING jest pazerny

    Poszukaj koteckowi garbarza, lub od razu kuśnierza. :)
    Kocie futerka są takie przyjemne... I cieplutkie...

    > i chce 7zł miesięcznie od czerwca.

    > Wypłata z bankomatu bardzo wygodna, odpada ryzyko
    > skimmingu, nie trzeba się szarpać z portfelem.

    Ale trzeba być w kontakcie netowym.
    Dziewica wystarczy. :)

    -=-

    BTW -- ja już skończyłem promocyjny okres; nie będę słał Ci grosza via SMS.
    Niestety słałem, pobierałem bezkartnie w bankomacie i wydawałem debetówką
    300 pln niepotrzebnie przez 2 miesiące... Na domiar złego zapłaciłem 6 pln
    za debetówkę MC... Teraz mam bezpłatną (ale chyba i nieprzydatną) Visę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-04-02 01:06:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 2 Apr 2015 00:22:31 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Ale trzeba być w kontakcie netowym.
    > Dziewica wystarczy. :)

    Trzeba niestety, podobnie jak pilnować baterii w telefonie.

    BTW: gdyby T-Mobile zrobiło aplikację na WP, to już dawno bym testował też
    ich płatności NFC w telefonie. Tam też trzeba mieć dostęp do neta, czy ten
    system potrafi pracować offline?

> [...]
    > za debetówkę MC... Teraz mam bezpłatną (ale chyba i nieprzydatną) Visę. :)

    U mnie też już koniec, dzięki za te parę groszy ;) Kartę zlikwidowałem,
    konto zostawiłem jako zapasowe. Poszłoby pod nóż, gdyby nie ten Blik
    (zawsze jakiś backup w przypadku braku portfela). Pewnie za jakiś czas
    wprowadzą opłaty, jak to w BZWBK i po raz trzeci zamknę u nich konto.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2015-04-02 01:37:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" b...@4...net

    > BTW: gdyby T-Mobile zrobiło aplikację na WP, to już dawno bym testował też
    > ich płatności NFC w telefonie. Tam też trzeba mieć dostęp do neta, czy ten
    > system potrafi pracować offline?

    Co to WP?

    > U mnie też już koniec, dzięki za te parę groszy ;)

    To były Twoje grosze.

> [...]
    > (zawsze jakiś backup w przypadku braku portfela). Pewnie za jakiś czas
    > wprowadzą opłaty, jak to w BZWBK i po raz trzeci zamknę u nich konto.

    Nie mogą brać nas z ulicznej łapanki -- dają wisienki i orzeszki, gdy chcą,
    abyśmy otwierali konta. Nie mogą bez powodu zamykać kont -- wprowadzają
    opłaty, gdy chcą, abyśmy zamykali konta.

    Mnie odpowiada taka tresura.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-04-02 02:04:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 2 Apr 2015 01:37:22 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Co to WP?

    Windows Phone

    > To były Twoje grosze.

    Nie wiem, czy któryś z nas nie ma nadwyżki 0,01 PLN ;)

    > Nie mogą brać nas z ulicznej łapanki -- dają wisienki i orzeszki, gdy chcą,
    > abyśmy otwierali konta. Nie mogą bez powodu zamykać kont -- wprowadzają
    > opłaty, gdy chcą, abyśmy zamykali konta.

    Gorzej, jeśli sobie hodują później takie opłaty...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2015-04-02 02:37:20
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    > Bielanach Wrocławskich Blika oferuje jeden (!).
    >
    > Wypłata z bankomatu bardzo wygodna, odpada ryzyko skimmingu, nie trzeba się

    Inteligo - IKO
    - mozna wyplacac z bankomatów bez karty IKO/BLIK - są tez czeki BLIK
    do 30.04 (ztcw) bezplatnie - a później ... pewnie każą bulić ;)

    Najbliżej mnie, to w spożywczaku marki "Stokrotka" mozna zaplacic IKO

    Pozdro

  • 9. Data: 2015-04-02 10:43:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 1 Apr 2015 19:47:58 +0200, Borys Pogoreło
    <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >Testuję w BZWBK, na razie jest za darmo. ING jest pazerny i chce 7zł
    >miesięcznie od czerwca. Niby 200zł/mies. ma z opłaty zwalniać,
    TOiP ING "tekst jednolity stan na 1 kwietnia 2015":
    BLIK 7 zł miesięcznie od 29 grudnia.
    Zwolnienie od 300 zł.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 10. Data: 2015-04-02 15:45:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" 1x74bqaq3e0g9$.1dhg3fixc8ku6$....@4...net

    > Gorzej, jeśli sobie hodują później takie opłaty...

    Dlaczego gorzej? Gdy tresowane zwierzę nie słucha
    swego Pana -- musi być jakoś karcone. ;) Porządek
    musi być! To chyba jasne i oczywiste!

    --
    ponawóz wto śro czw pią sob nie pon wtnawoz śro czw
    [PL]368 327 322 312 300 297 291 286 282 357 330 320 pięć dużych, ładnych kwiatów;