  • 1. Data: 2015-04-02 11:39:56
    Temat: Darmowe karty "bankomatowe"
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    Które banki mają jeszcze w ofercie karty za 0zł, bez warunku na
    wykonywanie transakcji bezgotówkowych? Wypłata gotówki nie musi być
    bezprowizyjna we wszystkich bankomatach, wystarczy jakaś większa sieć
    np. SGB czy Euronet.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-04-02 14:52:40
    Temat: Re: Darmowe karty "bankomatowe"
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 02 Apr 2015 11:39:56 +0200, J.D. napisał(a):

> [...]
    > wykonywanie transakcji bezgotówkowych? Wypłata gotówki nie musi być
    > bezprowizyjna we wszystkich bankomatach, wystarczy jakaś większa sieć

    Chyba tylko Smart się ostał, ale też pewnie nie wiadomo jak długo.

    http://bankobranie.blogspot.com/2015/04/stop-opatom-
    jakie-konto-w-miejsce-juz.html
    http://www.banksmart.pl/download/TOOiPR.pdf

    Czy posiadacze kont w Smarcie mogą coś powiedzieć na temat użytkowania?

    --
    Imka

  • 3. Data: 2015-04-02 17:32:02
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2015-04-02 o 14:52, Imka pisze:
    > Czy posiadacze kont w Smarcie mogą coś powiedzieć na temat użytkowania?

    Używam tylko jako oszczędnościowego, więc tyle co nic. Jednak uderza
    sposób wyświetlania historii transakcji. Można wybrać okres: dzisiejsze,
    ostatnie 7 dni, ostatnie 30 dni. Oraz wybrać okres od do. Ale uwaga, ten
    okres nie może być dłuższy niż 30 dni!!! Dla mnie to jakieś kuriozum.
    Wyszukiwanie transakcji starszej niż miesiąc to istna męczarnia.
    Zwłaszcza gdy nie pamiętamy kiedy ona miała miejsce. Cholernie daleko od
    user friendly :)

    pzdr
    Zyga

  • 4. Data: 2015-04-03 00:06:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zyga" mfjndm$1jap$...@a...netfront.net

> [...]
    męczarnia. Zwłaszcza gdy nie pamiętamy kiedy ona
    > miała miejsce. Cholernie daleko od user friendly :)

    Wiewiórki potrafiły filtrować wydatki karciane.

    -=-

    Fajne są ograniczenia typu:

    -- nie więcej niż 30 dni
    -- 10 pozycji na stronie
    -- brak sumowania odfiltrowanych wydatków

    i dodatki typu:

    -- ID transakcji
    -- godzina księgowania

    a także brak podziału (na wydatki kartą główną i dodatkową) przy kartach
    dodatkowych...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'