  • 1. Data: 2015-04-01 18:14:33
    Temat: tmub/meritum/dbnet
    Od: W <w...@w...pl>

    Witam,
    czy tylko mnie wydaje sie dziwne, ze praktycznie wszystkie banki w
    praktycznie tym samym czasie (polowa roku) nagle wprowadzaja warunkowe
    oplaty za karty?! Przeciez to jest kretynizm i przymuszanie do oplat i
    konkretnych zachowan (dosyc czesto w przypadku otrzymywania wyplaty o
    unikniecie posiadania konta wiec dostep do wlasnych pieniedzy mamy albo za
    'paywallem' okienka albo karty) :/

  • 2. Data: 2015-04-01 18:22:34
    Temat: Re: tmub/meritum/dbnet
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Apr 2015 16:14:33 +0000 (UTC), W napisał(a):

    > czy tylko mnie wydaje sie dziwne, ze praktycznie wszystkie banki w
    > praktycznie tym samym czasie

    Już mówiłem że to wygląda na zmowę i się kwalifikuje do interwencji
    przez Rzecznika P. O
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 3. Data: 2015-04-01 19:06:42
    Od: tomgo <t...@q...com>

    On 4/1/2015 8:14 AM, W wrote:
> [...]
    > konkretnych zachowan (dosyc czesto w przypadku otrzymywania wyplaty o
    > unikniecie posiadania konta wiec dostep do wlasnych pieniedzy mamy albo za

    Napisales bardzo kulturalnie to co mozna strescic w jednym zdaniu:
    "Banki dostaly jakiejs sraczki w zwiazku z oplatami".

    Pewnie znowu na koniec roku bedzie kilkanascie miliardow zysku.

  • 4. Data: 2015-04-01 20:58:07
    Od: W <w...@w...pl>

    tomgo wystukał, co następuje:

    > Napisales bardzo kulturalnie to co mozna strescic w jednym zdaniu:
    > "Banki dostaly jakiejs sraczki w zwiazku z oplatami".
    >
    > Pewnie znowu na koniec roku bedzie kilkanascie miliardow zysku.

    Ja bym się jednak pokusił na jakąś skargę, bo to jest jednak ciut-ciut-
    kuriozum, żeby człowiek za dostęp do swoich pieniędzy musiał płacić o_x

  • 5. Data: 2015-04-01 21:12:52
    Od: tomgo <t...@q...com>

    On 4/1/2015 10:58 AM, W wrote:

    > Ja bym się jednak pokusił na jakąś skargę, bo to jest jednak ciut-ciut-
    > kuriozum, żeby człowiek za dostęp do swoich pieniędzy musiał płacić o_x

    Nie za bardzo jest sie komu poskarzyc.

    Ktos tu kiedys napisal, ze wprowadzanie kolejnych oplat i podwyzki to
    takie badanie gruntu przez pazerne banki "ile jeszcze mozna wycisnac z
    tej bandy... klientow" ;)

    Moze niedlugo pojawia sie na grupie tematy "Gdzie konto z karta za
    maksymalnie 30 zl / miesiac".

  • 6. Data: 2015-04-02 00:37:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "W" X...@a...home

    > czy tylko mnie wydaje sie dziwne, ze praktycznie wszystkie banki w
    > praktycznie tym samym czasie (polowa roku) nagle wprowadzaja warunkowe
    > oplaty za karty?!

    Białe kołnierzyki? ;) Nie będę mógł matce lać bez zawiadamiania
    urzędników -- jakże mocno zapracowanych inwigilowaniem nas dla
    naszego bezpieczeństwa. :) Będę musiał pobrać makulaturę i wpłacić
    po chwili...

> [...]
    > konkretnych zachowan (dosyc czesto w przypadku otrzymywania wyplaty o
    > unikniecie posiadania konta wiec dostep do wlasnych pieniedzy mamy albo za

    Albo płacimy kredytówką spłacaną przelewem?

    Visa w BZWBKKBSg jest za free -- być może nie każda Visa.
    SyneCkowe są za free. I niektórzy w Citi mają ol za fri.
    W Mille trzeba raz zapłacić, aby była za free. Zaś taki
    Krokodyl zaokrągla do 5 pln, po czym dorzuca połówkę
    z tegoż zaokrąglenia...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-04-02 00:44:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "W" X...@a...home

    > Ja bym się jednak pokusił na jakąś skargę, bo to jest jednak ciut-ciut-
    > kuriozum, żeby człowiek za dostęp do swoich pieniędzy musiał płacić o_x

    IMO musimy ograniczać się do samosądów -- rezygnować ze zbyt drogich usług.
    IMO urzędnik to darmozjad kłócący nas z naszymi żywicielami, czyli bankami.
    IMO dobrze uczynimy ograniczając się do: korzystania, oceniania, zbierania
    wisienek i orzeszków...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-04-03 23:38:04
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Thu, 2 Apr 2015 00:37:40 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > SyneCkowe są za free.

    Tylko do 31 maja br.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2015-04-04 20:02:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 551f0848$0$2197$6...@n...neostrada.pl

    > Tylko do 31 maja br.

    Niestety tak. Z mego ma matki mogę marmurowo, ale jak z matki
    na moje? Trzeba przejść przez ciasne drzwi? Visa w BZWBKKBSg?...
    Może dodadzą w Citi matce ROR z debetówką za free?...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'