  • 1. Data: 2015-04-01 19:02:41
    Temat: Ech ten Parobas
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Przy okazji calego tego zamieszania z rozowym bankiem rzucilem oko co
    sie dzieje z moim starym kontem w BNP. Patrze i nie wierze - cichaczem
    wrzucili oplate 3 zl za konto "Pakiet S" od 18 marca wprowadzone
    cennikiem z 14 stycznia. Przegladam komunikaty na stronie - zero
    informacji o jakiejkolwiek zmianie. Nie dostalem maila ani zadnego
    listu. OK, probuje sie zalogowac. Po wpisaniu loginu "Brak aktywnych
    przepustek użytkownika". WTF! Dzwonie na infolinie - typ mowi, ze nie
    pomoze, bo tez sie nie moze zalogowac do mojego konta i zebym poszedl do
    oddzialu. A co w oddziale? Zamknelismy panu konto 12 stycznia, bo przez
    pol roku nie bylo obrotu powyzej 50 zl, "w umowie ma pan taki zapis".
    Fajnie, ale czemu nie dostalem zadnego powiadomienia o zamknieciu konta
    czyli de facto wypowiedzeniu umowy przez bank? Nie wiadomo. Konta nie ma
    :D Pierwszy raz bank sam zamknal mi konto. A jak chce potwierdzenie, ze
    konto zamkniete to 50 zl. Ja sie pytam - czy to jest zdrowy bank?

  • 2. Data: 2015-04-02 00:30:08
    Temat: Re: Ech ten Parobas czy Paribas?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" mfh8bi$6f6$...@n...news.atman.pl

    > :D Pierwszy raz bank sam zamknal mi konto. A jak chce potwierdzenie, ze konto
    zamkniete to 50 zl. Ja sie pytam - czy to jest
    > zdrowy bank?

    Ja we wtorek zgłosiłem zamknięcie 2 kont w marmurze.
    Konta zostały zamknięte -- z miesięcznym wypowiedzeniem,
    ale o potwierdzenie musiałem upomnieć się. 3 konto
    zamierzam zamknąć za 3 tygodnie.

    Szkoda, że tylko 3 razy po 7 dych, nie zaś 3 tablety. :)
    (ale oczywiście cieszę się z tych 210 plnów)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-04-02 01:38:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mfhrhm$qu8$...@n...news.atman.pl

    > Ja we wtorek zgłosiłem zamknięcie 2 kont w marmurze.

    Albo w poniedziałek -- już nie pamiętam. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'