  • 1. Data: 2004-10-24 18:33:41
    Temat: W którym banku najkorzystniej?
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    W ktorym banku na dzien dzisiejszy najkorzystniej zalozyc konto
    (rachunek)??... szukam przedewszystkim najtanszej opcji, interesuje mnie w
    ktorym banku sa najlepsze warunki tzn: wysokosc ceny za prowadzenie
    rachunku, odplatnosc wykonywanych operacji, mozliwosc wyplacania gotowki
    poprzez bankomat, przelewanie pieniazkow przez mojego pracodawce,
    przelewanie pieniazkow przez inne osoby za dokonane transakcje sprzedazy,
    mozliwosc wykonywania operacji oraz sprawdzania stanu rachunku poprzez
    internet, itd itd.

  • 2. Data: 2004-10-24 18:53:24
    Temat: Re: W którym banku najkorzystniej?
    Od: nettoperz <b...@a...pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > W ktorym banku na dzien dzisiejszy najkorzystniej zalozyc konto

    szybciej wyciągniesz z googli
    a choćby wpisać "porównanie ofert banków" i kliknąć szukaj to zaraz
    wyskoczy np to:

    http://www.money.pl/banki/online/porownanie/oplaty/

    a jeśli pytasz o opinie userów - to poszukaj w archiwum grupy :)

    N.
    --
    pozdrawiam
    N...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2004-10-24 19:23:41
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "nettoperz" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    Użytkownik Jacek napisał:

> [...]

    szybciej wyciągniesz z googli
    a choćby wpisać "porównanie ofert banków" i kliknąć szukaj to zaraz

    Wszystko fajnie, ale co to jest "wyciag pelny na zyczenie"??

  • 4. Data: 2004-10-25 07:33:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek <j...@w...pl> wrote:
    > Wszystko fajnie, ale co to jest "wyciag pelny na zyczenie"??

    Pewnie papierowy wyciag wysylany na skrzynke pocztowa, za ktpry ekstra
    placisz.
    Ale po co ci on skoro masz wszystko w Internecie?
    Otrzymasz go zazwyczaj w kontach, w ktorych jednak cos placisz za
    utrzymanie. Ewentualnie w VW Banku direct :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich