  • 1. Data: 2004-10-23 22:39:03
    Temat: Re: Spotkanie pbb w Gęsi :)
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Piotr Grzegorz Skowroński* napisał(a):

    > Mission accomplished.
    >
    > Dziękuję wszystkim którzy byli z nami! :-)

    Oj coś chyba zbyt "kurturarnie" było, bo nawet literki Ci się nie
    pomyliły ;)

    Gree

  • 2. Data: 2004-10-23 22:40:34
    Temat: Spotkanie pbb w Gęsi :)
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Mission accomplished.

    Dziękuję wszystkim którzy byli z nami! :-)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 3. Data: 2004-10-23 23:12:40
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    > Oj coś chyba zbyt "kurturarnie" było, bo nawet literki Ci się nie pomyliły
    > ;)

    opowiadaj jak było :) dużo chopa się pojawiło ?!

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 4. Data: 2004-10-23 23:17:34
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 24 Oct 2004 01:12:40 +0200, "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>
    wrote:

    >opowiadaj jak było :) dużo chopa się pojawiło ?!

    znaczy sie ciebie nie bylo??? a tak sie odgrazales :D

    G.

  • 5. Data: 2004-10-23 23:32:25
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Oct 2004 01:36:17 +0200,
    osoba podpisana: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisała:
    [..]

    > Uwaga, dementuję: kolega Żwiruk był! :-)
    > I nawet śpiewał Kolorowe Jarmarki :D

    Łe, to znaczy, że za wcześnie wyszedłem ;-(
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam

  • 6. Data: 2004-10-23 23:36:17
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

  • 7. Data: 2004-10-23 23:56:05
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Kamil Jonca wrote:
    > Dnia Sun, 24 Oct 2004 01:36:17 +0200,
    > osoba podpisana: Piotr Grzegorz Skowroński
    > <s...@S...PRECZpoczta.fm> napisała:
    > [..]

    > Łe, to znaczy, że za wcześnie wyszedłem ;-(

    Nie inaczej :-]

  • 8. Data: 2004-10-24 11:00:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:
    > Mission accomplished.
    >
    > Dziękuję wszystkim którzy byli z nami! :-)

    Tak, tak. Bylo fajnie. Operacje powtarzamy :) A kto nie bylo - niech zaluje
    :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 9. Data: 2004-10-25 07:36:35
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Dziękuję wszystkim którzy byli z nami! :-)

    A jakies zdjecia ze spotkania beda??

    Nieobecny

    Lelek

  • 10. Data: 2004-10-25 07:45:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lelek <l...@g...pl> wrote:
    > A jakies zdjecia ze spotkania beda??

    He, he. Po ocenzurowaniu to chyba duzo by nie zostalo :)
    Aparat sie pozno znalazl :D