  • 1. Data: 2004-10-24 20:36:42
    Temat: Multibank rozdaje kase !!!
    Od: "Rob." <r...@p...onet.pl>

    Dla kazdego kto zalozy konto w promocji 100 PLN w prezencie !

    Mocne promo się szykuje !!!

    Mino istnienia drobnych warunków :)

    Rob.

  • 2. Data: 2004-10-24 20:48:15
    Temat: Re: Multibank rozdaje kase !!!
    Od: g...@p...onet.pl

    > Mocne promo się szykuje !!!

    moja malutka chrzesniaczka jak uczyla sie mowic to wymawiala najpierw tylko
    jedna sylabe z wyrazu. na powyzszym przykladzie widzimy, ze ziomale zatrzymali
    sie na dwoch :-) Jo!

    PG

  • 3. Data: 2004-10-25 04:19:04
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@p...onet.pl news:3ab6.00000ee1.417c1259@newsgate.onet.pl

    > From: "Rob." <r...@p...onet.pl>
    > Mocne promo się szykuje !!!

    Cze, ja Raf, fajna promo co nie zioma? Masz dodat info o warun promo?

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 4. Data: 2004-10-25 08:46:40
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

> [...]
    > tylko
    > jedna sylabe z wyrazu. na powyzszym przykladzie widzimy, ze ziomale

    Mimo wszystko, chciałbym zauważyć, że w słowie "szykuje" są trzy sylaby :)
    Jo!
    MM

  • 5. Data: 2004-10-25 09:34:15
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Cze, ja Raf, fajna promo co nie zioma? Masz dodat info o warun promo?

    Siema Raf !

    Chcesz wskoczyc w promo, ale nie kumasz ?
    Zaczaj tera, bank daje 100 PLN za otwarcie konta...

    MAd Hat
    ter

    PS. Tylko przez weekend mnie nie bylo, a tu widze sporo nowego na grupie :)

  • 6. Data: 2004-10-25 13:00:31
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    > Zaczaj tera, bank daje 100 PLN za otwarcie konta...

    nie PLN tylko "zeta"

  • 7. Data: 2004-10-25 13:03:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Paweł <t...@o...pl> wrote:
    > nie PLN tylko "zeta"

    Joł, joł, joł! :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 8. Data: 2004-10-25 14:10:41
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    gdzie dają te 100zł za otwarcie ?
    ja na ich stronkach nic nie widzę
    może to dopiero będzie ?

    włąsnie się przymierzam do otwarcia u nich konta

    Piotr

  • 9. Data: 2004-10-25 15:33:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    PiotrF <...@...pl> wrote:
    > włąsnie się przymierzam do otwarcia u nich konta

    Bankier.pl

  • 10. Data: 2004-10-25 19:25:19
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 25 Oct 2004 10:46:40 +0200, "mmmaslov"
    <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> wrote:

    >Mimo wszystko, chciałbym zauważyć, że w słowie "szykuje" są trzy sylaby :)
    >Jo!
    >MM

    masz racje, coz za niedopatrzenie. widac ten ziomal dopiero sie uczy.
    albo ma czapke zbyt nasunieta na oczy :)
    oczywiscie powinno byc MOCNE PROMO SIE SZYKU

    :)