    From: "Jacek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: W którym banku najkorzystniej?
    Date: Sun, 24 Oct 2004 20:33:41 +0200

    W ktorym banku na dzien dzisiejszy najkorzystniej zalozyc konto
    (rachunek)??... szukam przedewszystkim najtanszej opcji, interesuje mnie w
    ktorym banku sa najlepsze warunki tzn: wysokosc ceny za prowadzenie
    rachunku, odplatnosc wykonywanych operacji, mozliwosc wyplacania gotowki
    poprzez bankomat, przelewanie pieniazkow przez mojego pracodawce,
    przelewanie pieniazkow przez inne osoby za dokonane transakcje sprzedazy,
    mozliwosc wykonywania operacji oraz sprawdzania stanu rachunku poprzez
    internet, itd itd.