  • 1. Data: 2009-11-16 19:10:43
    Temat: ING - konto komfort - darmowe przez rok ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Gdzieś mi mignęła taka promocja, że konto Komfort w ING jest darmowe
    przez rok. Ale jakoś nie mogę tego znaleźć. Ktoś poratuje mnie linkiem ?
    Czy może już się to skończyło ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-11-16 20:20:25
    Temat: Re: ING - konto komfort - darmowe przez rok ?
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Gdzieś mi mignęła taka promocja, że konto Komfort w ING jest darmowe przez
    > rok. Ale jakoś nie mogę tego znaleźć. Ktoś poratuje mnie linkiem ? Czy
    > może już się to skończyło ?

    http://www.ingbank.pl/komfort

    pozdrawiam
    as

  • 3. Data: 2009-11-17 13:01:10
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    Witam

    Promocja jest ale nie dla wszystkich

    Ja właśnie założyłem ale z informacji którą dostałem w banku to np.
    klienci zwykłych rachunków nie mogą przejść na Komfort w promocji.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 4. Data: 2009-11-17 19:01:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Damian Niusy pisze:
    > Ja właśnie założyłem ale z informacji którą dostałem w banku to np.
    > klienci zwykłych rachunków nie mogą przejść na Komfort w promocji.

    Promocja nie dotyczy także nowych klientów. Dziwna sprawa, żeby założyć
    taki rachunek trzeba być klientem ING i dostać zaproszenie.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-11-17 21:36:36
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    > Promocja nie dotyczy także nowych klientów. Dziwna sprawa, żeby
    > założyć taki rachunek trzeba być klientem ING i dostać zaproszenie.

    Też się w placówce dowiedziałem że dostałem jakieś zaproszenie którego
    notabene na oczy nie widziałem (przypadkiem tam wstąpiłem po odbiór
    kodu do licencji na Kasperskiego :),
    a jest to związane ze zmiana przelewów z rachunków OKO.
    Tzn. zaproszenie mają tylko Ci którzy maja OKO a nie maja innego konta
    i żeby mogli robić przelewy z OKO na zewnątrz to bank daje w promocji
    te konto Komfort :)

    Damian