  • 11. Data: 2002-06-12 19:22:25
    Temat: Re: W jakim banku NIE otwierać konta?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Wydaje mi sie, ze jednak da sie wyznaczyc pewne cechy konta niechcianego,
    > np. wiekszosc ludzi unika drogich oplat

    nie, niektorzy ludzie wyzej od pieniedzy cenia swoj czas, wiec
    lubia banki, gdzie nie ma kolejek, jest usiechnieta i kompetentna obsluga
    pol dnia sie nudzaca, po to, zeby jak klient przyjdzie byli natychmiast
    gotowi JEGO obsluzyc. A to jest mozliwe tylko jak sie odstraszy
    oplatami roznych kolekcjonerow kont i innych szarakow. (i dzieki tym
    oplatom zdobedzie kase na oplacanie glownie nudzacych sie pracownikow)
    Kiedys BRE probowalo zostac takim bankiem (czesc detaliczna [ale nie m ani Mu]
    jak i biznesowa), ale chyba tylko oplaty wyszly na odpowiednim poziomie ;-).

    Zapewniam Cie, ze kazda oferta znajdzie amatora, ktory powie
    "to jest najlepsze!". Nawet KB, ktory jest totalna manufaktura
    i przysyla mi SMSy o stanie konta wciaz (pol roku po zrezygnowaniu z uslugi
    [i zaprzestaniu oplacania jej :-))] i gdzie musialem chodzic w dzien na kiedy
    mialem "zlecenie stale" przypominac pani o nim :-), bo czasem jakos zapominala
    je zrobic... brr ale ma swoje zalety!

    pozdrawiam

    romekk

  • 12. Data: 2002-06-12 19:42:32
    Od: "Van GoGush" <N...@p...onet.pl>

    .....lepszy denysta czy ginekolog .....

    pzdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 13. Data: 2002-06-13 08:19:04
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 12 Jun 2002 21:42:32 +0200, "Van GoGush"
    <N...@p...onet.pl> wrote:

    >.....lepszy denysta czy ginekolog .....

    Zloty mail za porownanie :-)
    Rzeczwiscie wszystko zalezy od tego co sie potrzebne, wiec pytania o
    nalepsze costam bez zadnych kryteriow sa bez sensu
    Rubin tez moze byc lepszy od Sony jak w kieszeni pusto :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 14. Data: 2002-06-13 08:28:49
    Od: "lipa" <f...@p...pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > Uhm... czyli jesli ktos zapyta: majac do dyspozycji tpsa, niezaleznego
    > operatora co jest lepsze? - pytanie w/g Ciebie bez sensu.

    to już jest jakiś "konkret" , ale odpowiedzi jednoznacznej NIE MA.
    Dla wielu przypadkow TPSA będzie LEPSZY!!!!

    > Lepszy jest telewizor Rubin czy Sony - bez sensu.
    > Lepszy jest mercedes czy maluch - bez sensu.

    Jak cię stać na SONY WEGA 36 cali, to jest lepszy od Rubina.
    Jak jesteś "golodupiec" i ktoś ci sprezentuje Rubina, to Rubin lepszy bo
    jedyny na jakiego cię stać.
    Identycznie sprawa wygląda z Mercedesem.
    Jak jesteś biedny kurdupel to MALUCH lepszy.
    Mercedes jest strasznie kosztowny, atrakcyjny dla złodziei i długo mozesz
    sie nim nie nacieszyć

  • 15. Data: 2002-06-13 09:56:58
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > nie, niektorzy ludzie wyzej od pieniedzy cenia swoj czas, wiec

    Niektorzy... rozumiem, ze pytanie bylo ogolniokowe i dlatego mowie o pewnej
    statystycznej. Tak jak powiedzialbym, ze lepiej byc bogatym niz biednym. Ale
    fakt - niektorzy pewnie wola biede i glod.

    pzdr

  • 16. Data: 2002-06-13 09:58:10
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    > Rubin tez moze byc lepszy od Sony jak w kieszeni pusto :-).

    Niestety - jesli w kieszeni pusto to w ogole nie masz wyboru, bo Sony jest
    poza zasiegiem. Wlasciwe pytanie powinno brzmiec: rubin czy nic?

    pzdr

  • 17. Data: 2002-06-13 10:01:42
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "lipa" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > to już jest jakiś "konkret" , ale odpowiedzi jednoznacznej NIE MA.
    > Dla wielu przypadkow TPSA będzie LEPSZY!!!!

    Czy pytanie w jakim banku nie otwierac nie jest pytaniem o subiektywna
    ocene? Bo jesli tak...

    > Identycznie sprawa wygląda z Mercedesem.
    > Jak jesteś biedny kurdupel to MALUCH lepszy.

    Nie, jesli jestem biedny to nie mam wyboru maluch-merc, ale maluch-nic.

    > Mercedes jest strasznie kosztowny, atrakcyjny dla złodziei i długo mozesz
    > sie nim nie nacieszyć

    Moge.

    pzdr

  • 18. Data: 2002-06-13 10:15:48
    Od: "Shameck" <s...@k...net.pl>

> [...]
    Ale
    > fakt - niektorzy pewnie wola biede i glod.

    pieniadze to nie wszystko ;-)))
    pozdr.

  • 19. Data: 2002-06-13 10:41:03
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 Jun 2002 12:01:42 +0200, w
    <ae9qme$gaf$1@absinth.dialog.net.pl>, "Szymon" <w...@p...com>
    napisał(-a):

    > Nie, jesli jestem biedny to nie mam wyboru maluch-merc, ale maluch-nic.

    Masz wybór -- maluch albo 25-letni merc.
    I ponownie nie zawsze merc czy maluch będzie lepszy.

  • 20. Data: 2002-06-13 12:59:25
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Masz wybór -- maluch albo 25-letni merc.
    > I ponownie nie zawsze merc czy maluch będzie lepszy.

    Wiadomo, ze chodzilo o nowe. Czepasz sie slowek. To co lepsze: maluch
    (noworodek) czy merc? A moze maluch czy Mercedes (imie kobitki)?

    pzdr