  • 21. Data: 2002-06-13 13:18:06
    Temat: Re: W jakim banku NIE otwierać konta?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 13, 2002 at 02:59:25PM +0200, Szymon wrote:

    > Wiadomo, ze chodzilo o nowe. Czepasz sie slowek. To co lepsze: maluch
    > (noworodek) czy merc? A moze maluch czy Mercedes (imie kobitki)?

    Nowy maluch - he, skad chcesz go wziac? ;-)

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-06-13 22:32:34
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > Czy pytanie w jakim banku nie otwierac nie jest pytaniem o subiektywna
    > ocene? Bo jesli tak...

    To na tej grupie ktoś musiałby się pokusić o statystykę na zasadzie :
    bank -ilość negatywnych postów i takie banki omijać.

    Ale ja osobiście nie znam żadnego banku, który zdecydowanie mógłbym
    odradzić.
    Ja np. nie lubię Pekao, ale on ma wiele zalet (mi akurat zbędnych)

  • 23. Data: 2002-06-13 22:34:56
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shameck" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > pieniadze to nie wszystko ;-)))

    pieniądze szczęścia nie dają, ale bez nich nie da się żyć:-)
    Minimum, czyli na podstawowe żarcie, ubranie, mieszkanie powinienen mieć
    każdy.
    choć niektórzy lubią wegetować na śmietnikach.;-)