  • 1. Data: 2002-06-12 13:39:49
    Temat: W jakim banku NIE otwierać konta?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Wszyscy pytają się, gdzie najlepiej otworzyć konto. A ja zapytam się odwrotnie -
    gdzie najlepiej nie otwierać konta?

  • 2. Data: 2002-06-12 14:10:26
    Temat: Re: W jakim banku NIE otwierać konta?
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Wszyscy pytają się, gdzie najlepiej otworzyć konto. A ja zapytam się
    odwrotnie -
    > gdzie najlepiej nie otwierać konta?

    Nie polecam PKO BP i Banku Pocztowego.

    pzdr

  • 3. Data: 2002-06-12 14:33:43
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Wszyscy pytają się, gdzie najlepiej otworzyć konto. A ja zapytam się
    odwrotnie -
    > gdzie najlepiej nie otwierać konta?

    Ile osob tyle odpowiedzi uzyskasz - jak dla mnie jakosc banku zalezy od
    ludzi pracujacych w Twoim oddziale.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-06-12 14:39:33
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > Wszyscy pytają się, gdzie najlepiej otworzyć konto. A ja zapytam się
    odwrotnie -
    > gdzie najlepiej nie otwierać konta?

    Zarówno najlepsze jak i najgorsze konto to rzecz potrzeb, gustu i tego o
    czym kto marzy posiadajac konto ... Uwielbiam takie ogólnokowe pytania,
    dlatego nigdy nie odmawiam sobie przyjemności skomentowania ich .. :-)
    Wybacz lekką złosliwość :-)))

  • 5. Data: 2002-06-12 14:50:22
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Wszyscy pytają się, gdzie najlepiej otworzyć konto. A ja zapytam się
    odwrotnie -
    > gdzie najlepiej nie otwierać konta?

    Z definicji w takich, które mogą się stać przedmiotem politycznego łupu - czyli
    państwowych - PKO BP, BGŻ, BGK i Bank Pocztowy. Na pewni nie otworzył bym konta
    w Invest Banku (powiązania Solorza z Bykowskim, czyli Bank Staropolski) i w
    małych bankach spółdzielczych. Pawel

  • 6. Data: 2002-06-12 15:22:44
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czym kto marzy posiadajac konto ... Uwielbiam takie ogólnokowe pytania,
    > dlatego nigdy nie odmawiam sobie przyjemności skomentowania ich .. :-)

    masz racje, co wcale nie musi oznaczac, ze takie pytania sa bez sensu.
    Wydaje mi sie, ze jednak da sie wyznaczyc pewne cechy konta niechcianego,
    np. wiekszosc ludzi unika drogich oplat, znajdujac wiec drogi bank moge
    chyba powiedziec, ze nie warto w nim otwierac rachunku (co nie oznacza, ze
    nie warto dla KAZDEGO).

    pzdr

  • 7. Data: 2002-06-12 17:06:36
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > masz racje, co wcale nie musi oznaczac, ze takie pytania sa bez sensu.

    takie pytania SĄ bez sensu!

    Nie ma na nie innej odpowiedzi niż ta, że nie ma idealnego ani
    beznadziejnego banku.
    Każdy ma jakieś wady i zalety.
    I coś co dla jednego jest wadą dla kogoś innego może być zaletą.
    BS, PKO BP do dupy ???? Może w Warszawie, gdzie banków jak "mrówków", ale w
    "wiosce" lokalny Bank Spółdzielczy jest najlepszy, szczególnie jak jest
    jedynym po drodze.
    A PKO BP występuje w KAŻDYM miasteczku i niektórych wioskach.

    To samo dotyczy dowolnej "rzeczy" np. samochodu, telewizora,
    kobiety....internauty.:-)

  • 8. Data: 2002-06-12 18:21:40
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ae82ug$82$3@news.onet.pl...
    > takie pytania SĄ bez sensu!

    Gdyby tak bylo, jakiekolwiek liczenie statystycznych mijaloby sie z celem.

    > To samo dotyczy dowolnej "rzeczy" np. samochodu, telewizora,
    > kobiety....internauty.:-)

    Uhm... czyli jesli ktos zapyta: majac do dyspozycji tpsa, niezaleznego
    operatora co jest lepsze? - pytanie w/g Ciebie bez sensu.

    Lepszy jest telewizor Rubin czy Sony - bez sensu.

    Lepszy jest mercedes czy maluch - bez sensu.

    hmmm...

    pozdrawiam
    mgr Szymon Wojciech Wiaderski

  • 9. Data: 2002-06-12 18:42:49
    Od: "Van GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > małych bankach spółdzielczych.

    A tu mnie kolega zdiwil , prosze rozwin ta mysl

    Pzdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 10. Data: 2002-06-12 18:56:50
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On 12 Jun 2002 16:50:22 +0200, <p...@p...onet.pl> wrote:

    >odwrotnie -
    >>

    >Z definicji w takich, które mogą się stać przedmiotem politycznego łupu - czyli
    >państwowych - PKO BP, BGŻ, BGK i Bank Pocztowy.

    Co z tego ma niby wynikac dla posiadacza konta ?
    Uważasz że lepiej miec drozsze konto w BPHPBK czy PEKAO SA :-((
    byle nie w "państwowym" ?

    To tak jakby twierdzić, że prognoza pogody (meczu)
    w TVP nie powinno się oglądac.

    >Na pewni nie otworzył bym konta
    >w Invest Banku (powiązania Solorza z Bykowskim, czyli Bank Staropolski) i w
    >małych bankach spółdzielczych. Pawel

    Tu zgoda, takie banki nie budzą zaufania.
    (ale to też zależy od salda w danym banku).

    BAH