  • 1. Data: 2006-09-02 22:14:55
    Temat: Visa przedplacana ING
    Od: "Kris Kris" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Pytanie - jako ze na Visa niema imienia nazwiska
    Musze podawac nazwisko osoby ktora Kupila ja ?
    czy moge podawac swoje :) poniewazn Glupio wyglada
    przed sprzedawca moje nazwisko calkiem inne od osoby ktora zakupila !

  • 2. Data: 2006-09-03 07:42:26
    Temat: Re: Visa przedplacana ING
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Kris Kris"
> [...]
    > czy moge podawac swoje :) poniewazn Glupio wyglada
    > przed sprzedawca moje nazwisko calkiem inne od osoby ktora zakupila

    a skąd sprzedawca ma znac nazwisko osoby ktora kupila karte,
    skoro te karty nie są personalizowane?
    Jak zechce cie wylegitymowac to mozesz mu dowod pokazac ale
    to bez sensu bo i tak nie bedzie mial z czym porownac twoich danych
    - jeszcze nie mialem takiego przypadku, chociaz uzywam zarowno
    VE jak i Maestro przedplaconych z ING
    *** blad ***

  • 3. Data: 2006-09-03 07:50:13
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kris Kris napisał(a):

> [...]
    > czy moge podawac swoje :) poniewazn Glupio wyglada
    > przed sprzedawca moje nazwisko calkiem inne od osoby ktora zakupila !

    Skoro na karcie nie ma nazwiska to możesz podać dowolne

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-09-03 14:32:24
    Od: "Kris Kris" <k...@W...gazeta.pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał(a):

> [...]
    > to bez sensu bo i tak nie bedzie mial z czym porownac twoich danych
    > - jeszcze nie mialem takiego przypadku, chociaz uzywam zarowno

    Dzieki mialem na mysli tranzakcje netowe czy podczas autoryzacji :)
    nie sprawdza Imienia Nazwiska - osoby ktora podpisala umowe z bankiem na
    karte... bo ze niema wybite na karcie nieznaczy ze nigdzie niema :)

    Alee dziekuje :) za odpowiedzie pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-09-08 10:10:12
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Skoro na karcie nie ma nazwiska to możesz podać dowolne
    Na karcie nie ma nazwiska, ale w systemie jest.
    "KARTA PRZEDPŁACONA"
    Jak podawałem swoje nazwisko transakcji była odrzucona, po podaniu ww.
    transakcja przeszła.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor