  • 1. Data: 2006-07-04 16:00:56
    Temat: Visa Classic i odsetki
    Od: WR <w...@n...pl>

    Właśnie wlazłem sobie do elektronicznej obsługi mojego konta w Millenium
    patrze a tu przy kartach kredytowych na koniec mca odsetki w kwocie kilkunastu
    złotych. Opis dokładnie Odsetki.
    Napisałem do Banku z czego to jest bo ani nie przekroczylem
    50 dni nieoprocentowanych (tak szczerze to karte aktywowałem dopiero kolo
    10 czerwca) - nie przekroczylem limitu dla karty wiec nie bardzo wiem z
    czego te odsetki być mogą. Czekając na informację z Banku ma ktoś pomysł
    za co jeszcze mogli naliczyć?

    Nadmienie tylko, ze w zasadzie standardowe
    korzystanie - płacenie w marketach czy na stacji paliw. Raz chyba byla
    pożyczka gotowkowa bo zpomnialem debetowej ale z tego co widzialem w
    systemie to potrącili sobie prowizję za pożyczkę gotówkową.

  • 2. Data: 2006-07-04 16:31:13
    Temat: Re: Visa Classic i odsetki
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Raz chyba byla
    > pożyczka gotowkowa bo zpomnialem debetowej ale z tego co widzialem w
    > systemie to potrącili sobie prowizję za pożyczkę gotówkową.

    No i widzisz, sam sobie odpowiedziales. Licza i prowizje i odsetki.

  • 3. Data: 2006-07-04 16:33:16
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    WR wrote on 2006-07-04 18:00:
> [...]
    > pożyczka gotowkowa bo zpomnialem debetowej ale z tego co widzialem w
    > systemie to potrącili sobie prowizję za pożyczkę gotówkową.
    Nie wiem jak kk milenium, ale prawie każda kk ma taki ficzer że za
    wypłatę z bankomatu (tak rozumiem pożyczkę gotówkową) jest pobierana
    prowizja i są liczone odsetki (bo transakcja gotówkowa).

    Michał M

  • 4. Data: 2006-07-05 08:12:58
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z bankomatu (tak rozumiem pożyczkę gotówkową) jest pobierana prowizja i są
    > liczone odsetki (bo transakcja gotówkowa).
    I chyba od razu procenty. Tzn, jak płacisz, to odsetki naliczane są po
    przekroczeniu 50 (np) dni. A przy wypłacie z bankomatu jest to od razu
    traktowane jak kredyt i liczą odsetki.. (np19%).

    Dobrze myślę?

    R.

  • 5. Data: 2006-07-05 09:20:26
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e8fs7k$72a$1@news.interia.pl, *Robert.I* wrote:
> [...]

    > przekroczeniu 50 (np) dni. A przy wypłacie z bankomatu jest to od razu
    > traktowane jak kredyt i liczą odsetki.. (np19%).

    Hmm a czym wedlug ciebie sa te "odsetki" i "procenty" ?
    Bo wedlug mnie napisales to samo, tylko inaczej to nazywajac.

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-07-05 09:58:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "WR" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]

    > pożyczka gotowkowa bo zpomnialem debetowej ale z tego co widzialem w
    > systemie to potrącili sobie prowizję za pożyczkę gotówkową.

    Skoro masz Millenet to tam wlasnie w zakladce "pozyczka gotowkowa" mozesz
    sobie wyczytac, ze biora zarowna prowizje jak i odsetki.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2006-07-05 10:43:35
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    na pewno zostala naliczona prowizja za wyplate z bankomatu (zwykle 3% min.
    7zl) + odsetki za skorzystanie z kredytu kartowego od dnia operacji az do
    dnia splaty kredytu

    i to wszystko...nie ma co debatowac

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2006-07-05 11:27:07
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > na pewno zostala naliczona prowizja za wyplate z bankomatu (zwykle 3%
    > min. 7zl) + odsetki za skorzystanie z kredytu kartowego od dnia
> [...]

    O właśnie. To miałem na myśli ale ująłem to w złe słowa....

    R.