  • 1. Data: 2006-07-04 18:38:52
    Temat: [inteligo] ubezpieczenia życiowe
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy ktoś coś wie o ubezpieczaniach życiowych w Inteligo ? Niby link
    jest, ale wbranie go daje pustkę.

    Na stronach informacyjnych też nic nie ma.

    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 2. Data: 2006-07-04 19:34:52
    Temat: Re: [inteligo] ubezpieczenia życiowe
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Czy ktoś coś wie o ubezpieczaniach życiowych w Inteligo ? Niby link
    > jest, ale wbranie go daje pustkę.

    > Na stronach informacyjnych też nic nie ma.

    Wynika z tego jednoznacznie, że inteligo nie sprzedaje (jeszcze) takiego
    ubezpieczenia. A jak zacznie, to pewnikiem będzie to coś z tego
    http://www.pzu.pl/?nodeid=kategoria&group_id=41&cate
    gory_id=1467 - może
    jakaś podstawowa wersja...

  • 3. Data: 2006-07-04 19:44:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Jul 2006 21:34:52 +0200,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisała:

    > Wynika z tego jednoznacznie, że inteligo nie sprzedaje (jeszcze) takiego

    Może też wynikać, że mają błąd na stronie :-) tak jak swego czasu z ofe.
    > ubezpieczenia. A jak zacznie, to pewnikiem będzie to coś z tego
    > http://www.pzu.pl/?nodeid=kategoria&group_id=41&cate
    gory_id=1467 - może
    > jakaś podstawowa wersja...

    A to ubezpieczenie w mBanku się dobrze sprzedaje ? Bo ciekawy jestem jak
    jest rozwiązany problem badań itp.

    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 4. Data: 2006-07-04 20:16:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > A to ubezpieczenie w mBanku się dobrze sprzedaje ? Bo ciekawy jestem jak
    > jest rozwiązany problem badań itp.

    A nie mam pojęcia. Może kurier przyjeżdża i pobiera krew i mocz? :-P