  • 1. Data: 2006-07-04 13:06:24
    Temat: KK money.pl - wyrabianie karty i dokumenty :)
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Udałem się do oddziału BZWBK celem zostania posiadaczem karty money.pl.
    Oczy szeroko otware ("to my wydajemy coś takiego?"), help z zaplecza pomógł
    ("tak, ale tylko przez internet"), telefon do help-centrali jeszcze bardziej
    był pomocny ("ale można też przez telefon, proszę mi dać tego pana").

    Popytano mnie o dane (już jest ich w bazie z powodu funduszy Arka), zapytano
    czy mam komplet dokumentów (dowód osobisty miałem, dwa potwierdzenia zamknięcia
    kart również ;) ).
    Ale to nie wystarczyło. Kto zgadnie (bez zaglądania na WWW) czego bezwarunkowo
    wymagają od prowadzących DG ? :D

  • 2. Data: 2006-07-04 14:03:22
    Temat: Re: KK money.pl - wyrabianie karty i dokumenty :)
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

[...]

    zeznania podatkowego?
    info o niezaleganiu z ZUS?

    tak strzelam, bo nie prowadze DG...

    pozdr
    RobertS

    p.s.
    mam te karty, procedura wydania etc...byla szybka i przyjemna, moze z
    wyjatkiem tego,
    ze bank majac moje wszystkie dane pytal mnie o wszystko po raz n-ty
    przeciez data i miejsce urodzenia ani PESEL zbyt czesto mi sie nie
    zmieniaja...

  • 3. Data: 2006-07-04 14:39:33
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):
> [...]
    > kart również ;) ).
    > Ale to nie wystarczyło. Kto zgadnie (bez zaglądania na WWW) czego bezwarunkowo

    Pan "z telefonu" stwierdził, że jeżeli prowadziłem DG w ciągu ostatnich
    6 lat (nawet jeżeli już nie prowadzę) to powinienem dostarczyć "o
    niezaleganiu" z ZUS i US.

    Riposta była natychmiastowa - nie chcecie fajnego klienta - nie ma potrzeby.

    Pzdr: Witek

  • 4. Data: 2006-07-04 14:56:58
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > niezaleganiu" z ZUS i US.
    >
    > Riposta była natychmiastowa - nie chcecie fajnego klienta - nie ma potrzeby.

    A mnie powiedzieli na infolini ze niemozliwym jest przeniesienie BZ WBK ORYNDŻ
    VISA'y do VISY money.pl

    tez pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-07-04 15:31:10
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    jak już mowa o Money i BZWBK, to w nowej TOiP jest jakaś debetowa Visa Money
    oraz.... Visa Grono (także debetowa), a z kredytówek to jest nowa Visa
    Multikino :)

    zna ktoś jakieś szczegóły?

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 6. Data: 2006-07-04 15:35:58
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 04 Jul 2006 16:39:33 +0200, w <e8dung$kv2$1@nemesis.news.tpi.pl>, Catbert
    <c...@w...pl> napisał(-a):

    > Pan "z telefonu" stwierdził, że jeżeli prowadziłem DG w ciągu ostatnich
    > 6 lat (nawet jeżeli już nie prowadzę) to powinienem dostarczyć "o
    > niezaleganiu" z ZUS i US.

    Tak, to jest prawidłowa odpowiedź :).

    Kiedyś (tak ze 3-4 lata temu) BZWBK zażądał najpierw wyciągu z ROR-u, kiedy
    przyniosłem im "wieżyczkę" papieru, to gdy w końcu uporali się (a męczyli
    okrutnie, co widziałem po parafkach :) ) poprosili jeszcze o PIT roczny z
    potwierdzeniem z US.

    Ten bank zatrzymał się parę lat temu i tak stoi...

  • 7. Data: 2006-07-04 16:25:21
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Marcin Kubiczek" wrote in message
> [...]
    Money
    > oraz.... Visa Grono (także debetowa), a z kredytówek to jest nowa Visa

    visa money i visa multikino(wydawana od 12.06) to visa classic bzwbk
    wydawane we współpracy z innym podmiotem - limit maksymalny 50000PLN

    polecam nowy TOiP BZWBK ważny od 3 lipca 2006 (jeszcze ciepły)- rozdział
    VII - karty kredytowe
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/taryfa_dla_cieb
    ie.pdf
    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 8. Data: 2006-07-04 17:14:18
    Od: darek <d...@g...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Ten bank zatrzymał się parę lat temu i tak stoi...

    Trudno sie nie zgodzic. O ile wspomniana karta to calkiem ciekway
    produkt i otrzymalem ja w 5 dni od zlozenia wniosku, to kontakt z
    oddzialem byl porazajacy. 15 razy weryfikacja tego samego, nieznajomosc
    produktu, zla aktywacja BZWBK24 i kilka innych koszmarkow.
    darek

  • 9. Data: 2006-07-04 18:17:14
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

> [...]
    > kart również ;) ).
    > Ale to nie wystarczyło. Kto zgadnie (bez zaglądania na WWW) czego bezwarunkowo

    To i tak się dziwię, że ktoś Ci odpowiedział. Ja złożyłem wniosek dwa
    miesiące temu przez NET i CISZA :)))

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098