    From: WR <w...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Visa Classic i odsetki
    Date: Tue, 4 Jul 2006 18:00:56 +0200

    Właśnie wlazłem sobie do elektronicznej obsługi mojego konta w Millenium
    patrze a tu przy kartach kredytowych na koniec mca odsetki w kwocie kilkunastu
    złotych. Opis dokładnie Odsetki.
    Napisałem do Banku z czego to jest bo ani nie przekroczylem
    50 dni nieoprocentowanych (tak szczerze to karte aktywowałem dopiero kolo
    10 czerwca) - nie przekroczylem limitu dla karty wiec nie bardzo wiem z
    czego te odsetki być mogą. Czekając na informację z Banku ma ktoś pomysł
    za co jeszcze mogli naliczyć?

    Nadmienie tylko, ze w zasadzie standardowe
    korzystanie - płacenie w marketach czy na stacji paliw. Raz chyba byla
    pożyczka gotowkowa bo zpomnialem debetowej ale z tego co widzialem w
    systemie to potrącili sobie prowizję za pożyczkę gotówkową.