eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVisa Classic i Multibank › Re: Visa Classic i Multibank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!news.memax.krakow.pl!news.ceti.pl!news.polbo
    x.pl!not-for-mail
    From: "Piotr Gardy" <p...@c...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa Classic i Multibank
    Date: Wed, 3 Apr 2002 15:45:56 +0200
    Organization: Polbox On-Line Service Sp. z o.o.
    Lines: 37
    Message-ID: <a8f10g$qgk$1@news.polbox.pl>
    References: <a8ea89$j5p$1@news.polbox.pl>
    NNTP-Posting-Host: taurus-62.man.polbox.pl
    X-Trace: news.polbox.pl 1017841488 27156 213.241.27.62 (3 Apr 2002 13:44:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Apr 2002 13:44:48 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4910.0300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:173897
    [ ukryj nagłówki ]

    > Zamowilem w placowce karte Vise Classic do rachunku. Po paru dniach
    > przyszedl pin, karta nie.
    > Po 14 dniach od daty wyslania karty ciagle nie bylo, wiec multibank wyslal
    > ja ponownie.
    > Tym razem doszla blyskawicznie. Dzwonie wiec wczoraj na multilinie by
    > dowiedziec sie czy mam czekac na nowy PIN czy tez ten do zagubionej przez
    > poczte karty bedzie dzialal. Pan z drugiej strony kabla sprawdzil i
    > powiedzial ze bedzie dzialal. Poprosilem wiec o aktywacje tej nowy kartej,
    > Pan odpowiedzial ze nie moze bo jest zastrzezona ;))))))
    >
    > Pan mi obiecal ze zadzwonia do mnie z departamentu kart - no to czekam ;)
    > ciekawe jak to sie rozwinie ;)
    >
    > BTW: do mutliubanku przeszdlem za Wasza rada z BSK - poki co konta mi
    ciagle
    > nie zamknlei (zlecenie zlozylem kolo 10 marca; czekali do rozliczenia VC
    > Charge BSK ktore nastpapilo 29go), a kase za prowadzenie konta w
    nastepnyum
    > miesiacu oczywiscie pobrali. ;)


    i oto kontyucja :
    Zadzwonila do mnie Pani z Departamnetu Kart. Jak sie okazalo karta ktora
    otrzymalem to ta zaginiona karta, ktora zostala przez Bank zastrzezona, i
    poprosila o jej zniszczenie.
    Co ciekawe na kopercie byl stempel za 25 marca...... :))) Tego mi Pani nie
    potrafila wytlumaczyc.
    Poprosila bym poczekal na karte nr 2 i nowy pin..

    Wiec czekam.

    Pozdrawiam
    --
    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1