  • 1. Data: 2002-01-26 12:59:52
    Temat: Szybki kredyt...
    Od: "ToDo" <g...@g...pl>

    Witam,
    Drodzy grupowicze poradzcie prosze gdzie (w ktorym banku) dostane 30000
    PLN kredytu mimo, ze mam juz kredyt mieszkaniowy (bank GE)?
    Gdyby jeszcze warunki byly znosne - bylbym dozgonnie wdzieczny.

    Bardzo prosze o pomoc.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2002-01-26 21:06:03
    Temat: Re: Szybki kredyt...
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "ToDo" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > PLN kredytu mimo, ze mam juz kredyt mieszkaniowy (bank GE)?
    > Gdyby jeszcze warunki byly znosne - bylbym dozgonnie wdzieczny.

    Parafrazujac: Unpossible To Do.

  • 3. Data: 2002-01-27 09:12:11
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    jo44 napisal:
    > Parafrazujac: Unpossible To Do.

    A niby dlaczego; kolejna pozyczke czy kredyt kolega ToDo moze otrzymac
    pod warunkiem wykazania sie odpowiednia zdolnoscia kredytowa.

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 4. Data: 2002-01-27 16:20:45
    Od: "ToDo" <g...@g...pl>

    "Grzegorz Dabrowski" <g...@t...net.pl> wrote in message

    > A niby dlaczego; kolejna pozyczke czy kredyt kolega ToDo moze otrzymac
    > pod warunkiem wykazania sie odpowiednia zdolnoscia kredytowa.

> [...]

    Dziekuje za informacje. Jak Wam sie wydaje, ktory bank najpierw odwiedzic?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2002-01-27 18:41:26
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    jezeli masz zdolnosc i posiadales konto w innym banku przez przynajmniej 6
    mieisiecy i zasilales go przynajmniej kwota 2000 PLN to do 12-krotnosci bez
    poreczycieli mozesz dostac w ING BSK pozyczki odnawialnej lub np. limitu
    zadluzenia w koncie i karte kredytowa albo tez pozyczke gotowkowa ale tutaj
    potrzebowalbys 2 poreczycieli
    pozdrawiam