  • 11. Data: 2002-01-25 08:12:11
    Temat: Re: Vip w Pekao (długie)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > czyli wracamy do punktu wyjscia, pracownicy nie znaja oferty swego banku...

    Pracownicy - baa ... doradcy.
    Grzegorz

    PS
    Dobrze, że wiedzą gdzie szukać telefonu i jak się wykręca numer klienta, którego
    się niedoinformowało.

  • 12. Data: 2002-01-25 09:48:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 23 Jan 2002 09:51:14 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:
    >- tele vip- usługa która polega na wybraniu sobie doradcy i zalatwianiu
    >wszelkich formalności przez niego i przez telefon to bardzo dobre rozwiązanie
    >(wreszcie nie będę biegał do banku, żeby zapłacić zus), tyle że jednorazowo
    >trzeba zapłacić 15 zł (na znaczki skarbowe).

    A na co te znaczki ? Dajesz doradcy pelnomocnictwo do swojego rachunku
    ;-) ?
    I jak u VIPow rozwiazali kwestie zabezpieczen kanalu telefonicznego ?

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 13. Data: 2002-01-25 10:33:38
    Od: "Radek B" <r...@k...chip.inv.pl>

    "Witold Dębicki" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > czyli wracamy do punktu wyjscia, pracownicy nie znaja oferty swego banku...

    Kiedyś zaszłem ;) do Pekao i chciałem dowiedzieć się czegoś na temat
    ich kart wypukłych. Dowiedziałem się tylko tyle, że trzeba mieć miesięczne
    wpływy co najmniej 1000zł. To ja mówie, że niekniecznie, że można nie mieć
    nawet ROR'u u nich a można mieć kartę. A niedysponentka spytała
    "a jak się ta karta dokładnie nazywa?". Nie chciało mi się dalej dyskutować.

    --
    mailto:r...@k...chip.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń '.inv' z adresu !

  • 14. Data: 2002-01-25 11:45:49
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > A na co te znaczki ? Dajesz doradcy pelnomocnictwo do swojego rachunku
    > ;-) ?

    Czytając regulamin odniosłem takie wrażenie, czyli imho tak.

    > I jak u VIPow rozwiazali kwestie zabezpieczen kanalu telefonicznego ?

    Kolor oczu, itp.(serio- wczoraj się widziałemz moją "doradczynią" i tak
    dokładnie się wyraziła :-). Dopiero wczoraj wstępnie się zorientowałem, a
    dzisiaj mam nadzieję sobie wszystko wyjaśnić z doradcą i o ile to będzie mozliwe
    podpisać umowę.
    Grzegorz

  • 15. Data: 2002-01-25 14:47:04
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Ja zmieniłem E-Std na E-VIP w I O/Gliwice. Póki co jestam bardzo zadowolony.
    Być może trafiłem na bardzo serdeczną i kompetentną doradczynię (farciarz ze
    mnie :)) ), ale poprawa jakości obsługi jest znacząca.
    Przykłady?

    - Składałem wniosek o kartę Shell. Wypełniłem, dałem zaświadczenie o zarobkach
    (ostatnie 3 miesiące). Niestety, końcówka roku była nieco gorsza i brakowało
    kilkudziesięciu złotych do wymaganego poziomu, potrzebne było zaświadczenie od
    żony (mamy rachunek wspólny). Doradczyni obliczyła limit i wysłała wniosek do
    CKC. "A to zaświadczenie od żony to przy okazji. Tak dla naszego porządku w
    papierach... Jeśli Panu wygodniej, to może być pocztą, nie trzeba przychodzić."

    - Dzwoni telefon. "Dzień dobry. Na dziś przypada termin wpłaty raty kredytu.
    Czy może Pan podać kwotę raty?" Nieeee, kredyt nie był zaciągany w Pekao. Po
    prostu co miesiąc dokonuję przelewów.

    To tylko dwa wybrane. Co do autoryzacji TeleVIPa, to oprócz "standardowych
    pytań" znanych z Citi i mBanku, padają pytania o kolor oczu, włosów, imiona
    dziadków, ulubionych miejsc w kraju i na świecie, itp. (uzgodnione przy
    zakładaniu TeleVIPa), rozmowa jest nagrywana, a rozmawia się tylko z "naszą"
    opiekunką.

    Z moich dotychczasowych doświadczeń w pełni mogę polecić E-VIPa w I Oddziale w
    Gliwicach. Jak jest gdzie indziej - nie wiem.

    MaciejK