  • 1. Data: 2002-01-23 08:19:50
    Temat: Podpis elektroniczny
    Od: "CoCkrocheR" <s...@p...waw.pl>

    W związku z nieubłaganie nadchodzącym momentem wejścia w życie ustawy o
    podpisie elektronicznym ( lipiec 2002)oraz pomimo braku przepisów
    wykonawczych związanych z tą ustawą, ciekawy jestem jak wyobrażacie sobie
    funkcjonowanie podpisu elektronicznego w bankach - patrzac od strony
    klienta?
    Czy podpis elektroniczny będzie funkcjonował tylko w bankowości
    elektronicznej, czy nalezy go takze wdrozyc w tradycyjnych placowkach?
    Jakie operacje bankowe bedzie mozna przy jego uzyciu wykonywać - czy napewno
    wszystkie?
    Liczę na ciekawa dyskusje :)
    itp....................

    PS jezeli temat byl juz wczesniej poruszany to przepraszam nie sprawdzilem

  • 2. Data: 2002-01-23 22:13:45
    Temat: Re: Podpis elektroniczny
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam :)

    widze ze 0 dyskusji - powiem tylko co o tym mysle z mojego punktu widzenia:

    - dostaje swoj klucz-podpis
    - RAZ ide do banku z wzorem podpisu (Pekao SA - VIP)
    - i tyle mnie widzieli - w nastepnym dniu cos im wysle elektronicznie
    podpisane - i maja zrobic.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 3. Data: 2002-01-24 11:25:43
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Szymon"
> [...]
    > - RAZ ide do banku z wzorem podpisu (Pekao SA - VIP)
    > - i tyle mnie widzieli - w nastepnym dniu cos im wysle elektronicznie

    co tu dyskutowac jak mamy to przecwiczone w FortisBanku -
    jedyny bank, ktory prowadzi e-konto dokladnie wg norm ISO
    dotyczacych podpisow elektronicznych. Na razie jako umowa
    dwustronna ale przejscie na podpis uznawany gdzie indziej
    to dla nich bedzie pryszcz. Zamiast sobie generowac podpis
    bede go juz mial od certyfikowanego dostawcy
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-01-24 15:58:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wiesław Sawicki"
    > No, nie do konca jest tak dobrze z Fortisem. Mam na mysli
    > e-mail podpisany elektronicznie. Oni tego jeszcze nie uznaja.

    bo klucz prywatny/publiczny moze byc certyfikowany do roznych rzeczy
    i akurat ten Fortisa nie jest do podpisywania poczty.
    Umawiales sie z Fortisem na uzywanie systemu pl@net a nie szyfrowanie
    poczty, ktora mozesz im wyslac przez www ;-))
    *** blad ***
    PS - ostatnio jak wysylam im jakies uwagi przez planet to przed
    nacisnieciem "wyslij" kopiuje sobie wklepany tekst bo juz pare razy
    zostalem wylogowany zanim napisalem o co mi chodzi

  • 5. Data: 2002-01-24 18:55:37
    Od: "Wiesław Sawicki" <k...@p...com>

> [...]
    No, nie do konca jest tak dobrze z Fortisem. Mam na mysli
    e-mail podpisany elektronicznie. Oni tego jeszcze nie uznaja.

    vis