    From: "Michał" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: VWdirect-kłopoty z przelewem
    Date: Thu, 20 May 2004 21:14:02 +0200

    Witam,

    próbowałem w dniu dzisiejszym dokonać przelewu wszystkich zgromadzonych
    środków z VW direct na inne konto-niestety pomimo kilku prób operacja
    transferu środków zakończyła się fiaskiem.Odpowiedź systemu była
    jednoznaczna"Brak takiej ilości środków po strnie WINIEN".Udało mi się
    przelać kwotę pomniejszoną o odsetki z oprocentowania.Czemu przelew
    wypracowanego zysku był niemożliwy?Na jakiej zasadzie działa ten system,
    który uniemożliwia pobranie całego salda?Czy nie jest to przypadkiem celowe
    działanie banku, powodujące przetrzymywanie niewielkich kwot na koncie?

    Pozdrawiam
    Michał