  • 1. Data: 2004-05-20 14:55:06
    Temat: karty inne niż VISA ELEKTRON?
    Od: "pari" <p...@m...pl>

    Który z banków spełnia moje marzenia:
    1)Prowadzi bezpłatnie (jak Nordea) konta walutowe
    2)Ma inne niż VISA Elektron i Classic karty
    Interesują mnie:
    Amercican Express
    Maestro
    Master
    Diner Club
    Czy moje marzenia bujają zbyt w chmurach?
    3)Prowadzi e-konto walutowe?
    Kłaniam
    pari

  • 2. Data: 2004-05-20 19:45:20
    Temat: Re: karty inne niż VISA ELEKTRON?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    BZWBK?
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/1041
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/197239
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/191394

    K.

  • 3. Data: 2004-05-20 20:05:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    > BZWBK?
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/1041
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/197239
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/191394

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/197326
    karta do tego rachunku debetowa wypukła MasterCard

  • 4. Data: 2004-05-21 12:54:28
    Od: "pari" <p...@m...pl>

    Bardzo Ci dziekuje.To wspaniale warunki.
    Serdecznie pozdrawiam
    pari