  • 1. Data: 2003-09-06 20:48:54
    Temat: [VWDirect] wypłata z bankomatu
    Od: "paw" <p...@p...pl>

    Zastanawiam się nad założeniem konta w VW no i mam pytanie o ich offline.
    Czy możliwa jest sytuacja, że dokonuję 2 wypłat po 1000 zł raz za razem
    mimo, że na koncie mam tylko 1000zł? Ewentualnie dwoch transakcji
    bezgotówkowych? Bo jeśli jest to możliwe to chyba poczekam na pełny online:)
    dzięki i pzdr
    Paweł

  • 2. Data: 2003-09-07 09:22:49
    Temat: Re: [VWDirect] wypłata z bankomatu
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sat, 6 Sep 2003 22:48:54 +0200, paw <p...@p...pl> napisał:

> [...]
    > Czy możliwa jest sytuacja, że dokonuję 2 wypłat po 1000 zł raz za razem
    > mimo, że na koncie mam tylko 1000zł? Ewentualnie dwoch transakcji

    Nie. Mozliwe jest wykonanie transakcji kartami na 1000 zl i dokonanie
    przelewu na kolejny tysiac. Ale tak mozesz zrobic na 95 % kont bankowych w
    Polsce.

    M.

  • 3. Data: 2003-09-07 15:27:43
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:opru4hobil139mw6@news.tpi.pl...

    > Nie. Mozliwe jest wykonanie transakcji kartami na 1000 zl i dokonanie
    > przelewu na kolejny tysiac. Ale tak mozesz zrobic na 95 % kont bankowych w
    > Polsce.

    Ciekawe jest co mówisz na jakich kontach to możesz jeszcze zrobić?

  • 4. Data: 2003-09-07 15:32:12
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tatko1971" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    > wiadomości news:opru4hobil139mw6@news.tpi.pl...

    > offline.

    > Ciekawe jest co mówisz na jakich kontach to możesz jeszcze zrobić?

    Mam konto w lukasie, gdzie środki na karcie są widoczne na drugi dzień, ale
    wypłaty z bankomatu są blokowane tego samego dnia. Uważam, że to gadanie, że
    to trudne zrobić system online jest w przypadku lukasa bajdurzeniem mającym
    na celu przetrzymanie pieniędzy na koncie o jeden dzień dłużej.

    Popatrzmy na INTELIGO i MBank oni potrafili sobie poradzić z tym problemem
    więć dlaczego VWbank nie potrafi tego zrobić?

    Jest to praktycznie jedyna niedogodność tego konta i niech nikt nie mówi że
    powinienem sam pilnować salda ponieważ pilnuję, ale dokonując 5,6 transakcji
    dziennie muszę zawsze zakładać jakiś zapas, ponieważ jak wpadnę w debet 0,10
    zł to przywalą karę 50 zł

  • 5. Data: 2003-09-08 06:32:36
    Od: "Zosia Samosia" <f...@s...com>

    > Ciekawe jest co mówisz na jakich kontach to możesz jeszcze zrobić?

    Np. w mBanku (zlosliwy jestm :->), a robimy to tak.
    1. Idziemy do bankomatu - koniecznie !!! nie euronetu - moze byc np. PKO BP,
    lub cos w tym stylu.
    2. Wplacamy w bankomacie gotowke
    3. Wracamy do domu i robimy przelew z konta mBankowego
    4. Na drugi dzien (a jak dobrze pojdzie to jeszcze tego samego) mamy debet.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-09-08 07:10:04
    Od: "" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > 3. Wracamy do domu i robimy przelew z konta mBankowego
    > 4. Na drugi dzien (a jak dobrze pojdzie to jeszcze tego samego) mamy debet.

    Nieprawda. mBank i MultiBank mają pełen on line. Każda transakcja kartowa jest
    sprawdzana (o ile jest dokonywan autoryzacja) z bieżącym saldem dostepnym na
    rachunku. A jeśli jest udzielona autoryzacja, to środki są blokowane na
    rachunku. Nie ma mozliwości wykorzystania tych samych pieniędzy do przelewu.
    Sugerujesz, że bankomaty nie-Euronetu nie działają on line, a tak nie jest.
    Chyba, że chodzi ci o prowizję od wypłaty gotówki. Jeśli masz 100 zł na koncie
    i wypłacisz poza Euronetem 100 zł, to prowizja pójdzie juz w debet. Ale to ma
    sens. Zobacz: bardzo potrzebujesz wyjąć 100 zl i tyle masz na koncie. Gdyby
    bank bral pod uwage potencjalna prowizje, to mozesz wyplacic tylko 95 zl, a
    jesli do tego bankomat wyplaac tylko banknoty 50 zl, to dostaniesz z Twoich 100
    zl tylko 50 zl. To moze byc niewygodne, gdy jestes w potrzebie :-)

  • 7. Data: 2003-09-08 09:42:32
    Od: Bartol Partol <b...@p...com>

    a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > zl tylko 50 zl. To moze byc niewygodne, gdy jestes w potrzebie :-)

    To zalezy od banku. W Millenium sprawdza dostepnosc srodkow na wyplate +
    prowizja. I to ma moim zdaniem sens.

    Bartol

  • 8. Data: 2003-09-08 09:46:15
    Od: Bartol Partol <b...@p...com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Nie. Mozliwe jest wykonanie transakcji kartami na 1000 zl i dokonanie
    > przelewu na kolejny tysiac. Ale tak mozesz zrobic na 95 % kont bankowych w
    > Polsce.

    Sadze ze to jest raczej 50%. Kiedys mozna tak bylo zrobic w Gdanskim, bo
    synchronizacja systemow bankowego i bankomatowego odbywala sie raz
    dziennie. Teraz w Millenium wszystko idzie online.

    Co prawda w Inteligo pojawila mi sie blokada zwiazana w platnoscia w
    Inecie ponad dobe po transakcji, ale zdarzylo mi sie to tylko raz i
    uznaje to za wyjatek, a nie regule.

    Bartek

  • 9. Data: 2003-09-08 10:18:18
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    transakcji
    > dziennie muszę zawsze zakładać jakiś zapas, ponieważ jak wpadnę w debet

    Nie przywalą. To nie lukas.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 10. Data: 2003-09-08 10:19:10
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Co prawda w Inteligo pojawila mi sie blokada zwiazana w platnoscia w
    > Inecie ponad dobe po transakcji, ale zdarzylo mi sie to tylko raz i
    > uznaje to za wyjatek, a nie regule.

    Też mi się zdarzyło. 27.08, po zatankowaniu na Neste. Pojawiła się
    następnego dnia, ale już na 6 dni.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara