  • 11. Data: 2003-09-08 11:44:13
    Temat: Re: [VWDirect] wypłata z bankomatu
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bjhl38$13c$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "tatko1971" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > że
    > transakcji
    > 0,10
    >
    > Nie przywalą. To nie lukas.
    opłata za spowodowanie niedozwolonego salda debetowego50,- PLN
    to z taryfy VW

  • 12. Data: 2003-09-08 11:47:02
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > opłata za spowodowanie niedozwolonego salda debetowego50,- PLN
    > to z taryfy VW

    Tak. Ale nie przywalają każdemu z automatu. Żeby przywalili, to trzeba
    chciec i się postarać. Wcześniej podobno dzwonią i takie tam. Rozmawiałem z
    nimi na ten temat.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 13. Data: 2003-09-09 11:42:13
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Zosia Samosia wrote:

    > Np. w mBanku (zlosliwy jestm :->), a robimy to tak.
    > 1. Idziemy do bankomatu - koniecznie !!! nie euronetu - moze byc np. PKO BP,
    > lub cos w tym stylu.
    > 2. Wplacamy w bankomacie gotowke
    > 3. Wracamy do domu i robimy przelew z konta mBankowego
    > 4. Na drugi dzien (a jak dobrze pojdzie to jeszcze tego samego) mamy debet.

    Ja zrobiłem w zeszłym roku w mBanku w inny sposób. Zapłaciłem VE ok. 320
    PLN za hotel. Potem w ciągu miesiąca płaciłem jeszcze kilkakrotnie i
    pobierałem gotówkę (nie sprawdzając w międzyczasie stanu konta). W końcu
    zaglądam na konto a tam od 2 dni -300!!! Puściłem zaraz przelew z LG, a
    gdzies po dwóch godzinach dzwoni do mnie w tej sprawie mLinek. Okazało
    się, że po tygodniu zdjęli blokadę, a obciążenie z CKC przyszła do nich
    po czterech!

    Przemek