  • 1. Data: 2003-09-06 12:07:58
    Temat: Zakochalem sie w operatorce mBanku.
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Co robic przeciez ona mi nie ujawni swoich danych a siedziby nie maja.

  • 2. Data: 2003-09-06 12:57:40
    Temat: Re: Zakochalem sie w operatorce mBanku.
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co robic przeciez ona mi nie ujawni swoich danych a siedziby nie maja.

    zadzwoń, niech ci poda kontakt:-)

  • 3. Data: 2003-09-06 13:01:02
    Od: "Lewarek" <W...@c...net>

    "SP9LWH" <s...@a...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > zadzwoń, niech ci poda kontakt:-)

    To platnoniczna milosc. I taka jest najpiekniejsza...A tak moze bys ja
    zobaczyl, a tu jakies zabi....Wyobraznia czyni cuda i lepiej niech tak
    pozostanie. Poza tym zakochales sie chyba w jej glosie. No i pamietaj, ze
    wszystkie rozmowy z operatorem mBank sa rejestrowane, wiec zapomnij o
    czymkolwiek wiecej niz kontakt czysto zwiazany z Twoim kontem w tym banku.

  • 4. Data: 2003-09-06 13:46:16
    Od: "grzegorz" <w...@w...pl>

    > zadzwoń, niech ci poda kontakt:-)
    Wystarczy ze poda Ci imie i nazwisko dalej juz sam poszukaj

  • 5. Data: 2003-09-06 13:58:53
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Darek wrote:
    > Co robic przeciez ona mi nie ujawni swoich danych a siedziby nie maja.

    Jak będzie zainteresowana (staraj się mieć miły głos) to ujawni :)
    Poza tym muszę Cię rozczarować - siedzibę mają, nie rozmawiałeś z Niebem
    tylko z Łodzią :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-09-06 14:59:53
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Darek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Co robic przeciez ona mi nie ujawni swoich danych a siedziby nie maja.

    Weź zimny prysznic.

  • 7. Data: 2003-09-06 15:10:05
    Od: "Betinho" <p...@w...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "Darek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > >

    > Weź zimny prysznic.

    zero romantyzmu !!! skandal !!!

  • 8. Data: 2003-09-06 16:34:24
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co robic przeciez ona mi nie ujawni swoich danych a siedziby nie maja.

    Siedzibe maja. Mickiewicza 10 w Lodzi. Taki pomaranczowy budynek z reklama
    Multibanku na szczycie,blisko szpitala WAM na Zeromskiego. Jak do niej
    dzwonisz to musi podac imie i nazwisko. Potem stan przy portierni. Oni tam
    wszyscy nosza identyfikatory wiec napewno ja spotkasz. Powodzenia:)

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.prv.pl

  • 9. Data: 2003-09-06 16:37:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co robic przeciez ona mi nie ujawni swoich danych a siedziby nie maja.

    Wiesz... mnie swego czasu kumpela zeswatała ze swoją znajomą - telefonicznie
    i przez SMSy. No więc na odległość było genialnie, potrafiliśmy godzinami
    wisieć na telefonie albo marznąć z budce na jesieni. :-)

    Zobaczyliśmy się raz i więcej nikt się do nikogo nie odezwał, no cóż,
    wyobraźnia zrobiła swoje. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara