  • 1. Data: 2003-07-19 04:35:52
    Temat: VW zna przyszlosc
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Wlasnie sie zalogowalem pierwszy raz o 6:34 i przeczytalem swoj stan konta
    z godz. 6:37. :-)

    M.

  • 2. Data: 2003-07-19 05:49:42
    Temat: Re: VW zna przyszlosc
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Uzytkownik "Michal Sawicki"
    > Wlasnie sie zalogowalem pierwszy raz o 6:34 i przeczytalem swoj stan konta
    > z godz. 6:37. :-)

    Od kilku tygodni zegar im zle chodzi - bywa.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-07-19 15:42:20
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Bogdan B." <b...@h...pl> wrote in message
    > Od kilku tygodni zegar im zle chodzi - bywa.

    a co na to tokeny ?:))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-07-19 18:08:35
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org>

    W wiadomości <bfbosd$pju$1@foka1.acn.pl>
    dnia Sat, 19 Jul 2003 17:42:20 +0200, plusz wstukał(a)

    > a co na to tokeny ?:))

    Nic! IMO tokeny są autoryzowane w systemie, który ma wzorzec czasu
    zsynchronizowany z tym co jest w "breloczku"

    TN
    --
    IIII NNN NNN TTTTTTTTTT 11111 555555
    IIII NNN NN NNN TTT 11 111 55555

  • 5. Data: 2003-07-19 18:34:50
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org> napisał w wiadomości

    > Nic! IMO tokeny są autoryzowane w systemie, który ma wzorzec czasu
    > zsynchronizowany z tym co jest w "breloczku"

    To niech synchronizują do x+'czas nadrobiony'. Bo to wygląda
    nieprofesjonalnie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-07-19 19:11:32
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org>

    W wiadomości <bfc30b$s6c$1@news.onet.pl>
    dnia Sat, 19 Jul 2003 20:34:50 +0200, Wojciech Nawara wstukał(a)

    > To niech synchronizują do x+'czas nadrobiony'. Bo to wygląda
    > nieprofesjonalnie.

    użyszkodnikiem VW jestem od kilku dni, ale tokenów RSA używam od ładnych
    kilku lat i jak dotąd to wolę coby mnie system zautoryzował na podstawie
    wskazania tokena, aniżeli burzył się z powodu jakiejś obsuwy RTC.
    Wielokrotnie zarówno moj komputer jak i komputer "docelowy" miały
    kilkuminotuwe odchylenia w stsunku do "czasu rzeczywistego", a na
    tokenie i autoryzacji się nie zawiodłem.
    To raczej frontend VW powinien częściej synchronizować czas z jakims
    "godnym zaufania wzorcem".

    TN

  • 7. Data: 2003-07-20 18:08:16
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Sat, 19 Jul 2003, 'Tom N' wrote:

    > Nic! IMO tokeny są autoryzowane w systemie, który ma wzorzec czasu
    > zsynchronizowany z tym co jest w "breloczku"

    A czym jest synchronizowany breloczek? DCFem - cos kolo 70 kHz z
    Frankfurtu? To chyba nie dziala na caly swiat?

    M.

  • 8. Data: 2003-07-20 19:47:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org>

    W wiadomości
    <P...@a...it.p
    w.edu.pl>
    dnia Sun, 20 Jul 2003 20:08:16 +0200, Michal Sawicki wstukał(a)

    > A czym jest synchronizowany breloczek? DCFem - cos kolo 70 kHz z
    > Frankfurtu? To chyba nie dziala na caly swiat?

    Żadne takie DCFy tylko patentowana technologia RSA.

    TN

  • 9. Data: 2003-07-20 20:08:48
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Sun, 20 Jul 2003, 'Tom N' wrote:

    > Żadne takie DCFy tylko patentowana technologia RSA.

    No wiec mozesz przyblizyc, na czym polega synchronizacja czasu w
    zastosowanej tu technologii lub podac linka?

    M.

  • 10. Data: 2003-07-21 10:55:07
    Od: "'Tom N'" <t...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości