  • 1. Data: 2004-12-19 17:31:31
    Temat: Wchodzenie na strony bankow
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Wlasnie zainstalowalem sobie FIREFOX.
    Dziala szybciej od Explorera i bardzo mi sie podoba.

    Czy uzywacie jej i jak z bezpieczenstwem przy wchodzeniu na strony bankow?
    Boje sie jakiekolwiek haslo wpisac.

    Tutaj mozna ja sciagnac
    http://www.mozilla.org/products/firefox/

    Pztek

  • 2. Data: 2004-12-19 18:08:54
    Temat: Re: Wchodzenie na strony bankow
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Patek wrote:
    > Wlasnie zainstalowalem sobie FIREFOX.
    > Dziala szybciej od Explorera i bardzo mi sie podoba.

    to fakt, dziala szybciej i faktycznie jest przyjemniejszy.

    > Czy uzywacie jej i jak z bezpieczenstwem przy wchodzeniu na strony bankow?
    > Boje sie jakiekolwiek haslo wpisac.

    uzywam go i jest bezpieczny. smiem twierdzic ze bardziej balbym sie
    wpisac haslo w ie.

    > Tutaj mozna ja sciagnac
    > http://www.mozilla.org/products/firefox/

    lub tu po polsku http://www.firefox.pl/ :)

    Pozdrawiam,

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 3. Data: 2004-12-19 18:10:23
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Patek napisał:
> [...]
    >
    > Czy uzywacie jej i jak z bezpieczenstwem przy wchodzeniu na strony
    > bankow? Boje sie jakiekolwiek haslo wpisac.

    Chłopie! Piszesz zawsze na grupę z tego swojego "niepołatanego" OE
    wskazuje, że brakuje kilku poprawek - łatek do Windowsa), używasz
    zapewne Internet Explorera (skoro boisz się Mozilli Firefox) i Ty się
    nie boisz w IE wpisywać haseł?

    Sugeruję przeskanowanie dziurawego systemu czy się przez te dziury nie
    zakradł jakiś trojan / worm (ostatnio u kolegi usunąłem 30 wirusów i
    śmieci z niepołatanego Windowsa). Polecam przeskanowanie komputera
    programami antywirusowymi i antyspyware z listy na tej stronie -
    http://evil.pl/pip/faq.html Niepołatane Windows i IE to także
    niepołatany Outlook Express.

    W Firefoxie masz szereg opcji, obsługa po polsku oraz mnóstwo dodatków:
    http://mozillapl.org/projekty/Dodatki
    http://texturizer.net/firefox/extensions/
    http://42.pl/url/dZ

    Poza tym zawsze warto mieć w systemie alternatywną / dodatkową
    przeglądarkę, która potrafi wyświetlać strony jakich IE nie odczyta (np.
    tę - http://www.cs.put.poznan.pl/csobaniec/Students/PAII/
    xhtml.xml - w
    standardach XHTML / XML, SGML, MathML)

    No i zajrzyj na stronę - http://www.browsehappy.pl/ i poczytaj dlaczego
    naprawdę warto używać inncyh przeglądarek a nie tylko i wyłącznie IE.

    K.

  • 4. Data: 2004-12-19 18:10:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michal M napisał(a):
    > Właśnie firefox zapamiętał mi numer klienta w Pekao24, IE nigdy tego nie
    > zrobił, może to kwestia ustawień, ale...

    A to dziwne, bo u mnie IE zapamiętuje wpisane wartości w polach dla
    HTTPS (czego nie powinien robić - w moim systemie robi, w innych tak się
    nie działo). No i pod FF też nie zapamiętuje pól. Da się to ustawić w
    opcjach w menu Narzędzia > Opcje... w zakładce Prywatność.

    K.

  • 5. Data: 2004-12-19 18:14:46
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-19 18:31, kiedy Patek napisał(a) co
    następuje:
    > Wlasnie zainstalowalem sobie FIREFOX.
    > Dziala szybciej od Explorera i bardzo mi sie podoba.

    Skoro już dokonałeś tego odkrycia, to posuń się o krok dalej i zastąp
    najgorszy czytnik poczty i newsów (Outlook Express) Siostrzaną aplikacją
    Firefoxa , czyli Thunderbirdem. Polska strona: http://www.thunderbird.pl/

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 6. Data: 2004-12-19 18:25:33
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    > No i zajrzyj na stronę - http://www.browsehappy.pl/ i poczytaj dlaczego
    > naprawdę warto używać inncyh przeglądarek a nie tylko i wyłącznie IE.

    No i jeszcze dodam, że Mozillę Firefoxa da się dowolnie skonfigurować -
    wielkosć okien, zakładek, menu, czcionek - wszystko można samodzielnie
    skonfigurować i dostosować do własnych potrzeb. Że o skórkach (skins) i
    innych nakładkach nie wspomnę...

    K.

  • 7. Data: 2004-12-19 19:23:46
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Patek wrote:
    > Wlasnie zainstalowalem sobie FIREFOX.
    > Dziala szybciej od Explorera i bardzo mi sie podoba.
    >
    > Czy uzywacie jej i jak z bezpieczenstwem przy wchodzeniu na strony bankow?

    To zależy do jakiego banku
    np. bepeh nie wymienia jej na liscie polecanych,
    wiec jak cokolwiek złego się stanie wina będzie po
    stronie klienta "bo przeglądarka zła była".
    A jeśli chodzi o inne banki to i owszem,
    działa bez problemów.

    Pozdrawiam
    Ralf

  • 8. Data: 2004-12-19 20:45:04
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Zbigniew Demidowicz napisał:

    > A może jest wyjście:
    > - do łączeń z bankami - używać IE,
    > - do surfowania - używać FF.
    >
    > Czy stosuje ktoś takie rozwiązanie, gdy nie ma pewności dot.
    > bezpieczeństwa ?

    > Czy te obie przeglądarki nie 'pogryzą' się na jednym kompie (chodzi o
    > stabilność ikonek i kartotek na pulpicie) ?

    Nie pogryzą się. Co więcej, nawet jeśli Firefox się zawiesi (bardzo
    rzadko to się dzieje) to nie spowoduje to zawieszenia całego sytemu jak
    to często bywa w przypadku Internet Explorera.

    K.

  • 9. Data: 2004-12-19 20:49:25
    Od: "Piotr D" <p...@o...pl>

    Wylacznie Firefoksa.
    Tu masz liste bledow dla IE, z tego sporo jeszcze nie zalatanych.
    http://secunia.com/product/11/

    PS Zobacz rozszerzenie adblock dla FF.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-12-19 21:51:58
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    A tu dla firefoxa: http://secunia.com/product/4227/ :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !