  • 1. Data: 2004-02-25 17:35:03
    Temat: stewenson&stewenson kancelaria finansowa
    Od: "jaro" <j...@p...onet.pl>

    nie wiem czy nie przekręciłem nazwy ale planuje tam wziąć kredyt,
    pytanie do forum
    - czy znacie kogoś kto otrzymał tam kreedyt
    - czy to system argentyński
    - czy jest ktoś kto ma z nimi niemile wspomnienia
    jaro

  • 2. Data: 2004-02-25 22:21:06
    Temat: Re: stewenson&stewenson kancelaria finansowa
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    jaro <j...@p...onet.pl> wrote:
    > nie wiem czy nie przekręciłem nazwy ale planuje tam wziąć kredyt,
    > pytanie do forum
    > - czy znacie kogoś kto otrzymał tam kreedyt
    > - czy to system argentyński

    A jak myslisz? ;) Co to moze byc jak nie przekret? Bo ja jakos nie znam w
    Polsce czegos innego niz bank, co bylby sklonne dac kredyt na wiecej niz 10
    lat.
    Na zachodzie owszem, nawet develeporzy ci dadza, ale to Polska.
    I pewnie co maja super warunki, niskie oprocentowanie, zero sprawdzania czy
    cie stac...

  • 3. Data: 2004-02-25 23:07:10
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    A oni mają naprawdę literkę 'w' w nazwisku?
    Jakoś bym im nie ufał z tego tylko względu :))

    Tak, tak, ja wiem, że może ktoś miec na nazwisko RZUŁF, ale jakoś by mnie
    to odrzucało, nie wiem jak Was ? ;)

    Stevenson - [stiwenson] - bardzo popularne nazwisko - Stefański w
    przyblizeniu (Stephen's son)
    Stewenson - [stjułenson] - no trochę, kurcze, mniej popularne -
    Gulaszowiński? (Stew'ens son)
    --

    No dobra, czepiam się ;))
    ______