  • 11. Data: 2004-10-26 05:46:25
    Temat: Re: VW- czy dziala?
    Od: wooky <w...@p...onet.pl>

    Dla spragnionych dostepu podaje dzialajaca pare serwerow (dalej mi sie nie
    chcialo szukac):
    dla polaczen HTTP: 213.173.222.254:80 (http://www.vwbankdirect.pl/)
    dla polaczen HTTPS: 200.110.107.12:3128 (https://login.vwbankdirect.pl/)

    PS. W Operze narzedzia->preferencje (alt+p) zakladka siec, przycisk
    serwery proxy i odpowiednio wpisac, pozniej mozna latwo wlaczac wylaczac w
    menu pod F12 ;)

    --
    wooky

  • 12. Data: 2004-10-26 16:30:39
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Tue, 26 Oct 2004 07:46:25 +0200, wooky <w...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >PS. W Operze narzedzia->preferencje (alt+p) zakladka siec, przycisk
    >serwery proxy i odpowiednio wpisac, pozniej mozna latwo wlaczac wylaczac w

    Juz nie trzeba, wszystko wrocilo do normy. Bank powiedzial, ze brak dostepu do
    stron banku spowodowany byl problemami technicznymi firmy posredniczacej w
    polaczeniu z niektorymi providerami, no ale zeby trwalo to az ponad 4 dni...
    to oni chyba sobie powinni jednak zmienic tego providera.
    To chyba rekord w Polskiej internetowej bankowosci, zeby tak duza ilosc
    klientow nie miala dostepu do banku przez internet, przez tak dlugi okres
    czasu.