  • 1. Data: 2004-03-10 21:59:20
    Temat: [VW] coś z logowaniem ??
    Od: z...@p...onet.pl

    Coś się dzieje z VW ???

    Loguję się, a wyskakuje mi "NIE MOŻNA ZNALEŹĆ STRONY"

  • 2. Data: 2004-03-10 22:06:07
    Temat: Re: [VW] coś z logowaniem ??
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Coś się dzieje z VW ???
    >
    > Loguję się, a wyskakuje mi "NIE MOŻNA ZNALEŹĆ STRONY"

    Próbowałem sprawdzić saldo przez IVR ale też wysiada zaraz po zalogowaniu.

  • 3. Data: 2004-03-10 22:11:04
    Od: "tiger" <tigerb[no spam]@poczta.gazeta.pl>

    > Loguję się, a wyskakuje mi "NIE MOŻNA ZNALEŹĆ STRONY"
    A mi coś takiego:

    Oracle Application Server
    An Internal error occured in processing the request Please refer to the logs
    for more information

    tylko gdzie mam szukać tych logów ? ;-)))
    Pozdr
    tiger

  • 4. Data: 2004-03-10 22:13:58
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > for more information
    >
    > tylko gdzie mam szukać tych logów ? ;-)))

    Na jakim SO i ekplorerze działasz?

  • 5. Data: 2004-03-10 23:01:14
    Od: "david" <d...@W...o2.pl>

    > Coś się dzieje z VW ???
    >
    > Loguję się, a wyskakuje mi "NIE MOŻNA ZNALEŹĆ STRONY"

    na szczęście już minęło :) i pojawiło się coś nowego w dziale Aktualności
    ... czyżby dlatego przez chwilę nie działał system transakcyjny ???