  • 11. Data: 2004-03-15 09:11:47
    Temat: Re: VW bank zał. konta
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Zrezygnowalem z VW :-) proces zakladania konta mnie zniechecil - dostalem
    nastepujacego maila:

    "Szanowny Panie,
    formularz identyfikacyjny, który dotarł do nas 5 marca 2004 r. jest
    formularzem niepotwierdzonym. Poza Pana podpisem nie posiada podpisu osoby
    upoważnionej do potwierdzania danych osobowych (kurier lub urzędnik
    pocztowy)." [dop.: przesylke odbieral kurier]

    W odpowiedzi poprosilem o zaprzestanie rozpatrywania wnioskow i zaprzestanie
    przetwarzania danych osobowych :-)

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-03-17 18:44:35
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > pocztowy)." [dop.: przesylke odbieral kurier]
    >
    > W odpowiedzi poprosilem o zaprzestanie rozpatrywania wnioskow i zaprzestanie

    Hmm, nieprzyjemnie ja bym w odpowiedzi napisał żeby zaproponowali jakieś
    rozwiązanie, kurier przyjechałby jeszcze raz jak tak byłoby.

  • 13. Data: 2004-03-17 21:03:55
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > Hmm, nieprzyjemnie ja bym w odpowiedzi napisał żeby zaproponowali jakieś
    > rozwiązanie, kurier przyjechałby jeszcze raz jak tak byłoby.

    A mi sie nie chce juz z nimi szrpac ;-)

    --
    JaKi