  • 1. Data: 2004-03-11 18:04:46
    Temat: pytanie praktyczne
    Od: "conkon" <c...@t...remove.it.pl>

    Musze wplacic okolo 7000 na konto Pekao S. A. Z tego co pamietam babka z
    okienka mowila mi, ze jezeli jest to konto firmowe to bank pobiera prowizje
    w wysokosci 5% wplacanej kwoty! Czy to znaczy, ze beda chcieli ode mnie 350
    zl. no chyba nie. Jak to jest i jaki jest tanszy sposob na przelew gotowki
    (mam konto w mBanku i BZWBK i moglbym to zrobic przez Internet, ale wolalbym
    osobista transakcje i potwierdzenie wplaty od reki). Prosze o info. Pozdr.

  • 2. Data: 2004-03-11 18:05:48
    Temat: Re: pytanie praktyczne
    Od: "conkon" <c...@t...remove.it.pl>

    Raczej rozchodzi sie o 35 zlotych, ale i tak mozna chyba taniej gdzies?

  • 3. Data: 2004-03-11 19:26:47
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    conkon wrote:
    > tanszy sposob na przelew gotowki (mam konto w mBanku i BZWBK i
    > moglbym to zrobic przez Internet, ale wolalbym osobista transakcje i
    > potwierdzenie wplaty od reki).

    Iść do BZWBK wpłacić na własne konto (to chyba będzie darmo) i zrobić od
    razu przelew. Zażyczyć sobie żeby to był Eliksir i zabrać potwierdzenie.
    Koszt kilka złotych (nie znam opłat w BZWBK).