  • 1. Data: 2004-03-11 19:38:40
    Temat: VW bank zał. konta
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    Witam jakie były wasze doświadczenia z konsultantem VWBANK czy tam mu coś
    płaciliście czy ponosiliście jakieś dodatkowe opłaty??

  • 2. Data: 2004-03-11 19:40:00
    Temat: Re: VW bank zał. konta
    Od: m...@p...gazeta.pl

    > Witam jakie były wasze doświadczenia z konsultantem VWBANK czy tam mu coś
    > płaciliście czy ponosiliście jakieś dodatkowe opłaty??

    Miało być z kurierem stolicy co maluchem jeździ:)

  • 3. Data: 2004-03-11 19:41:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Miało być z kurierem stolicy co maluchem jeździ:)

    Nic. Przyszedl, zabral i wyszedl :-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-03-11 19:51:44
    Od: m...@p...gazeta.pl

    > Użytkownik <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nic. Przyszedl, zabral i wyszedl :-)

    TAK a później bank pobrał prowizję??? czy nie:-)

  • 5. Data: 2004-03-11 19:51:53
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2004-03-11 22:20:04
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    2...@n...onet.pl,
    marcib <m...@p...gazeta.pl>:

    > TAK a później bank pobrał prowizję??? czy nie:-)

    Nie, kurier byl za darmo, ale teraz juz nie wysylaja kuriera podobno tam
    gdzie jest odpowiedni Urzad Pocztowy.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-03-12 17:27:45
    Od: m...@p...gazeta.pl

    > 2...@n...onet.pl,

    > Nie, kurier byl za darmo, ale teraz juz nie wysylaja kuriera podobno tam
    > gdzie jest odpowiedni Urzad Pocztowy.

    TAK, a kiedy przyjdzie paczka albo coś bo \kurierem jest chyba szybciej to
    przetwarzane

  • 8. Data: 2004-03-12 20:11:58
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c2qon6$4os$1@topaz.icpnet.pl...

    > Nie, kurier byl za darmo, ale teraz juz nie wysylaja kuriera podobno tam
    > gdzie jest odpowiedni Urzad Pocztowy.

    Wysylaja, ale co z tego kiedy dzis dostalem nastepujacego maila:

    Szanowny Panie,
    otrzymaliśmy od Pana wniosek o otwarcie konta e-direct. Niestety do dnia
    dzisiejszego nie otrzymałam od Pana potwierdzonych danych na Formularzu
    Identyfikacyjnym.
    Prosiłabym o wydrukowanie tego dokumentu oraz potwierdzenie danych w
    Urzędzie Pocztowym lub umawiając się z nami na spotkanie z kurierem.

    W przypadku pojawienia się pytań proszę o kontakt.

    :-) myślę że kurier akurat nie polasil sie na mohe dane indentyfikacyjne :D
    Zreszta sam pakowalem mu to do koperty bo byl zajety rozmowa z kims przez
    telefon :D

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2004-03-12 20:15:30
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c2t5if$ggr$...@i...gazeta.pl,
    JaKi <j...@g...pl>:
> [...]

    > :-) myślę że kurier akurat nie polasil sie na mohe dane
    > indentyfikacyjne :D Zreszta sam pakowalem mu to do koperty bo byl

    A to moze wyslal Twoje dane do Wojtka N.? ;)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-03-12 20:21:38
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c2t5p5$bq9$1@topaz.icpnet.pl...

    > A to moze wyslal Twoje dane do Wojtka N.? ;)

    Do koperty pakowałem swój i mamy wniosek :D nie wiem co oni z nim zrobili
    :-)

    --
    JaKi