  • 31. Data: 2003-08-12 19:08:47
    Temat: Re: VW Bank e-direct standard... there is non higher?
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    > A dasz się namówić na ćwiczenia z tych zajęć ?;-)))

    Nie dam się namówić - o 4 rano jeszcze śpię - teraz wstaję 1,5 godziny
    później bo już mi się nie chce wstawać o 5. rano :-)

    > Na konto w końcu się dałeś :)))

    Gdyby nie kłopoty mBanku z autoryzacjami nie zakładałbym tego konta -
    założyłem je tylko żeby mieć rezerwową kartę na której będzie stale jakieś
    70-100zł :)

    Pozdrawiam

    Marek

  • 32. Data: 2003-08-13 16:40:09
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    W dniu 2003-08-12 20:39, david napisał(a):

    >mówisz o VW czy mB ??

    VW bo o tym jest ten wątek i tylko VW jest off-line. W mBanku o każdej
    porze mogę edytować i usuwać.

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.