  • Data: 2015-12-21 18:35:33
    Temat: Re: VISA - kupon na 20 zł od Allegro
    Od: mx <m...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.12.15 o 22:15, Chris94 pisze:
    > Od kogo (z jakiego adresu) dostałeś tego maila?

    Może to brak powiadomień?

    Od: Allegro <p...@a...pl>
    Do: x...@o...pl
    folder: x...@o...pl/Odebrane
    x-mailer: nlserver, Build 6.1.1.8664
    data: Fri, 18 Dec 2015 01:20:07 +0100

    temat: Oto Twój kupon

    Cześć Xxxxx!
    Dziękujemy za skorzystanie z promocji i zapisanie karty Visa. Oto Twój kupon

    Twoje kody rabatowe

    LLV2uNoMbfDGH

    Twoje kody są ważne do: 30 grudnia 2015

    List został wysłany zgodnie z ustawieniami powiadomień konta Allegro
    xxxxxxx. Jeśli nie chcesz więcej otrzymywać tego typu powiadomień
    zaloguj się do Allegro i w zakładce Allegro > Moje Allegro > Moje konto
    > Ustawienia: Powiadomienia i odznacz powiadomienia, których nie chcesz
    otrzymywać.
    Nadawcą listu jest:
    Grupa Allegro sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul.
    Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego
    przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział,
    VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000268796,
    o kapitale zakładowym w wysokości 33 916 500 zł, posiadająca numer
    identyfikacji podatkowej NIP: 527-25-25-995