  • 1. Data: 2003-11-22 21:08:42
    Temat: VISA ELECTRON mBank, laickie pytanko:)
    Od: "Igor" <i...@p...onet.pl>

    Witam!

    Dostałem właśnie z mbanku nową kartę VISA ELECTRON.Ciekawi mnie jedna
    sprawa..Otóż na odwrocie znajduje się 19 cyfrowa liczba.(na pasku z miejscem
    na podpis) Na starej karcie VISA ELECTRON z mBanku tej liczby nie bylo(
    występują one na pewno na kartach "wypukłych"). Zauważyłem, że wiele
    serwisów internetowych służących do dokonywania płatności w internecie
    wymaga właśnie podania tych cyfr. Czy w związku z tym będzie można teraz
    łatwiej dokonywać płatności w internecie tą kartą? Czy nalezy jednak
    postarać się o kartę wirtualną?
    I co właściwie oznaczają te cyfry? I jak zmieni się użyteczność tej karty?
    Czy wogóle się zmieni?

    Pozdrawiam

    Igor M

  • 2. Data: 2003-11-22 21:19:10
    Temat: Re: VISA ELECTRON mBank, laickie pytanko:)
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Igor napisał(a):

> [...]
    > wymaga właśnie podania tych cyfr. Czy w związku z tym będzie można teraz
    > łatwiej dokonywać płatności w internecie tą kartą? Czy nalezy jednak

    Musisz mieć Ekartę do płatności w Internecie. Visa Electron nie jest do
    tego przeznaczona

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2003-11-22 22:15:06
    Od: "Mario" <M...@d...com>

    "Igor" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam!
    >
    > sprawa..Otóż na odwrocie znajduje się 19 cyfrowa liczba.(na pasku z
    miejscem

    ta liczba to 16 cyfr karty z awersu + 3 cyfry kontrolne dukowane na kartach
    ze wzgledow bezpieczenstwa (dodatkowe 3 cyfry nie sa zapisywane na pasku
    magn. karty). Jak bedzie potrzeba np.kontaktu telefonicznego to pani z banku
    poprosi o te 3 cyfry i bedzie wiedziala ze masz karte w reku czyli jestes
    wlasciwa osoba z ktora rozmawia.

    pozdr

    Mario

  • 4. Data: 2003-11-23 01:34:54
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Mario" <M...@d...com> napisał w wiadomości

> [...]
    banku
    > poprosi o te 3 cyfry i bedzie wiedziala ze masz karte w reku czyli jestes

    super odpowiedź, czcionka miesiąca :)

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net